Varför läspar folk?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Folktrött cynism när den är som bäst. :hoppskrat

Vi hade nog kommit bra överens som polare. :jäs
Säkerligen!

Jupp

Skåne uber alles!

Jag gjorde en pärlplatta igår hos en kompis, ett hakkors i trendfärgerna gult och rött som min födelsedagsfirande, lundstuderande, vän fick i present. Hans skånska låtsasvänner var inte imponerade, medan min judiske vän nästan skrattade bort sina lockar.

Det handlar om att sätta agendan direkt. Och det roliga med bönder, är att bönder alltid tar illa upp när man driver med deras geografiska bo(e)ndesituation; därigenom förverkligar de fördomarna om bönder. Som ett ekorrhjul. Runt, runt.

Som jätteschnabb,då?
Vadå, låter jätteschaktare bättre?

Last edited:
Säkerligen!

Jag gjorde en pärlplatta igår hos en kompis, ett hakkors i trendfärgerna gult och rött som min födelsedagsfirande, lundstuderande, vän fick i present. Hans skånska låtsasvänner var inte imponerade, medan min judiske vän nästan skrattade bort sina lockar.

Det handlar om att sätta agendan direkt. Och det roliga med bönder, är att bönder alltid tar illa upp när man driver med deras geografiska bo(e)ndesituation; därigenom förverkligar de fördomarna om bönder. Som ett ekorrhjul. Runt, runt.

Vadå, låter jätteschaktare bättre?

Du är ju bara avundsjuk för att du inte är en riktig skåning, samt att öresund är den nya världsmetropolen!

Du är ju bara avundsjuk för att du inte är en riktig skåning, samt att öresund är den nya världsmetropolen!
Avundsjuk, fördomsfull, lidelsefullt cynisk, rakt elakt. Ja, det mesta. Tänk hur det kommer att vara om 50 år. Beväpnad med käpp och all fritid i världen för att förminska mina motmänniskor. Som vandrande giftgas.

Nej,då heter det caterpillar.
Trodde ni stockholmare visste allt...

Fresta inte honom.
Då har vi snart en masjävel till att föda.
Vi behöver en motvikt i bondetråden i dumpforumet; in med dig.

Last edited:
Avundsjuk, fördomsfull, lidelsefullt cynisk, rakt elakt. Ja, det mesta. Tänk hur det kommer att vara om 50 år. Beväpnad med käpp och all fritid i världen för att förminska mina motmänniskor. Som vandrande giftgas.

Vi behöver en motvikt i bondetråden i dumpforumet; in med dig.
Snällt av dig.Gillar din ödmjuka sida:krama
Du e så gullig ibland.Sexat,eller?:tråkad

Hade en tjej i min låg- och mellanstadieklass som än idag inte kan uttala "r" ordentligt.
Vi försökte lära henne att leta runt i munnen med tungan men hon envisades med att göra precis samma ljud hela tiden, helt ignorerandes våra tips och tricks. :va

Det kan inte jag heller. Jag är smålänning, inte sån där med konstiga rullande "r" . Dom som snackar så tror jag är lite efterblivna......:rolleyes::D

Kan man inte dela av sverige där de talar det "språket".....:gnissla

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back