oh fy fan... tur man inte bor i tokholm
Fazer skrev:Ja du är inte ensam att råka ut för det, så här ser min tank ut.
Fazer skrev:Ja du är inte ensam att råka ut för det, så här ser min tank ut.
ZejtaN skrev:Samma sak, fast i "Mindre skala" har jag exempel på.
När man parkerar hojen på torget med kompisarna efter en sväng, för att ta en kopp kaffe, så brukar ju allt som oftast folk gå fram och titta lite på dom, inget ont alls i det.
Men när deras små, feta, slemiga, äckelas till Ungjävlar börjar talla på den, banka på tanken, etc etc. Och föräldrarna bara står å ser på, så är det fan i mig på gränsen att jag har lust att slita armen av kärringjäveln som står breve och bara säger " kom nu så går vi", å slå till ungen med armen så fanskapet flyger ut för kaj kanten !.
miffo skrev:Det kan väl inte ändå vara något stort problem? Har ALDRIG sett eller råkat ut för något sådant under mina få hoj sommrar, eller har jag bara haft tur?
ZejtaN skrev:Och föräldrarna bara står å ser på, så är det fan i mig på gränsen att jag har lust att slita armen av kärringjäveln som står breve och bara säger " kom nu så går vi", å slå till ungen med armen så fanskapet flyger ut för kaj kanten !
ZejtaN skrev:Du har bara haft tur.
Som tur är så har dom inte "sabbat" nånting dom små klåfingriga liven.
Och det är tur det, minsta märke och jag skall hålla ungen uppochner tills dess "målsman" kommer med kontant betalning för det dom fingrat sönder.
Edit: Kan tillägga att Strömstad är beklammrat av Norskar, och det är utan tvekan det värsta man kan ha att göra med. Norska är bra folk som fan i Norge, men när dom kommer till svenska sidan så är dom tamigfan totalt rotade.
Rykten säger att Norge ligger "Next runner upp" efter Irak...
Falcon2 skrev:Jag tycker att man skulle straffa folk på torget på lördagar som man gjorde förr. Alla som hade gjort något "olämpligt" under väckan
blev spöade på torget under folkets jubel. Det borde avskräcka några från att inte röra och förstöra för andra. Det skulle bli veckans
höjdpunkt, en riktig folkfest!
tassen skrev:Bra ide, stup stocken borde införas, samt ett galleri där man visar brottslingar, vad dom gjort, vilka som nu blivit frigivna och osv
Detta finns faktiskt i andra länder ganska nära oss, medlemmar i EU........
Vore skitbra att se detta i dagstidningar som då kunde varna hederliga medborgare för dessa, samt att fd brottslingarna vet att de har allmänhetens ögon på sig....vad tror ni om det förslaget då..??
MR R6™ skrev:Tråkigt som fan när folk gör sådant....
Råkade ut för en gubbe som var avundsjuk (eller bara mentalt rubbad) på min bil. Han satte stor repor i sidan på den, men jag såg honnom. Tog hans reg nr. kollade med bilregisteret och 20 min senare ringde jag på hans dör och sa betala eller få styk. Dagen efter hadde jag 4000 i handen mot att jag inte gick till polisen........överväger att göra det ändå.......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|