Varför repar man någons hoj med en nyckel?

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
idioter o svin

När jag köpte min zx-12r hade nåt arsel repat "hajtänder" på bägge sidor på tanken med nyckel (typ). En del har gått att polera bort, men det måste lackas om. nu fanns det ju där när jag köpte den, men skulle jag se någon repa hojen nu skulle han nog vara glad om han kunde gå hem själv.

Bryt av såna idioter på mitten och låt dem krypa i glas-skärvor. :mad:

HanneZ

Guest
...för att människor alltid tyckt att de varit kul att leka med döden(om jag såg någon repa min)...

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Det är skottpengar på folk som inte kan bete sig som "normala".
Skulle jag komma på nån med nykeln i min tank, så kommer han få stå till svars för sina handlingar. Efter han gjort det kommer jag inte att stå till svars för mina handlingar, Och hans knäskålar kommer aldrig mer att utföra några handlingar.

Samma sak, fast i "Mindre skala" har jag exempel på.
När man parkerar hojen på torget med kompisarna efter en sväng, för att ta en kopp kaffe, så brukar ju allt som oftast folk gå fram och titta lite på dom, inget ont alls i det.
Men när deras små, feta, slemiga, äckelas till Ungjävlar börjar talla på den, banka på tanken, etc etc. Och föräldrarna bara står å ser på, så är det fan i mig på gränsen att jag har lust att slita armen av kärringjäveln som står breve och bara säger " kom nu så går vi", å slå till ungen med armen så fanskapet flyger ut för kaj kanten !.

Va skönt det kändes att avreagera sig lite.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
ZejtaN skrev:
Samma sak, fast i "Mindre skala" har jag exempel på.
När man parkerar hojen på torget med kompisarna efter en sväng, för att ta en kopp kaffe, så brukar ju allt som oftast folk gå fram och titta lite på dom, inget ont alls i det.
Men när deras små, feta, slemiga, äckelas till Ungjävlar börjar talla på den, banka på tanken, etc etc. Och föräldrarna bara står å ser på, så är det fan i mig på gränsen att jag har lust att slita armen av kärringjäveln som står breve och bara säger " kom nu så går vi", å slå till ungen med armen så fanskapet flyger ut för kaj kanten !.

Det kan väl inte ändå vara något stort problem? Har ALDRIG sett eller råkat ut för något sådant under mina få hoj sommrar, eller har jag bara haft tur?

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
miffo skrev:
Det kan väl inte ändå vara något stort problem? Har ALDRIG sett eller råkat ut för något sådant under mina få hoj sommrar, eller har jag bara haft tur?

Du har bara haft tur.

Som tur är så har dom inte "sabbat" nånting dom små klåfingriga liven.
Och det är tur det, minsta märke och jag skall hålla ungen uppochner tills dess "målsman" kommer med kontant betalning för det dom fingrat sönder.

Edit: Kan tillägga att Strömstad är beklammrat av Norskar, och det är utan tvekan det värsta man kan ha att göra med. Norska är bra folk som fan i Norge, men när dom kommer till svenska sidan så är dom tamigfan totalt rotade.
Rykten säger att Norge ligger "Next runner upp" efter Irak...

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Själv lyckades jag ta den som sparkade på min firmabil!
Hörde ett jävla liv på gatan utanför polarens lägenhet på Ringvägen i Sthlm, rusar ut ser bilen trashad, kutar efter ungjäveln, tar strypgrepp,släppar till Statoilmacken, lugnar ner mig, vi ringer snuten..... Hmmm Många ,,,,, :tungan

Solid snake

Guest
ZejtaN skrev:
Och föräldrarna bara står å ser på, så är det fan i mig på gränsen att jag har lust att slita armen av kärringjäveln som står breve och bara säger " kom nu så går vi", å slå till ungen med armen så fanskapet flyger ut för kaj kanten !

:rofl :rofl :rofl
:lol :lol :lol

GIXXERMAN

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
suzuki k5 banhoj
Tjo!!!
Det var jag som var på karbin i dag och jag måste
klargöra en sak att det var inte jag som repade hojen.
Jag önskar dock att jag hade sett vem som gjorde det
då jag vet hur förbannad jag skulle ha blivit.
hoppas att det ordnar sig för dig.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
ZejtaN skrev:
Du har bara haft tur.

Som tur är så har dom inte "sabbat" nånting dom små klåfingriga liven.
Och det är tur det, minsta märke och jag skall hålla ungen uppochner tills dess "målsman" kommer med kontant betalning för det dom fingrat sönder.

Edit: Kan tillägga att Strömstad är beklammrat av Norskar, och det är utan tvekan det värsta man kan ha att göra med. Norska är bra folk som fan i Norge, men när dom kommer till svenska sidan så är dom tamigfan totalt rotade.
Rykten säger att Norge ligger "Next runner upp" efter Irak...

Skulle nog reagera något liknande vid skadegörelse. Hoppas jag och ni andra INTE råkar ut för detta i sommar, urch å tvi.

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Man repar andra hojjar för att man inte har något innanför pannbenet. IDIOTER!!!
Tragiskt att det finns människor som inte kan låta andras saker vara ifred....

Sedis

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Härmed utnämner jag en "Belöning", om någon får tag på nån/några som repat antingen nån annans Båge, eller bil, eller vad som helst för den delen som inte skulle repas, och ger den som repat "fordonet", eller vad det nu var, nått så fruktansvärt med stryk, så dess föräldrar får knyta fast en fläsk kottlet på dennes rygg, för att hunden ens skall leka med den 5 riksdaler.

Alla andra som är med på att bidra till belöningen är vällkommna att så göra =D

Gabor

Guest
För det första är det en uppfostrings sak från föräldrarnas sida.
Alltså ska dom ha stryk först... :fatta!
Sedan ska "saken " som sabbar någon annans egendom ha brutna fingrar, ungefär hälften första gången....
Nästa gång matar man fanstyget med materialet han haft sönder, då får han i alla fall i sig något... efterssom han inte själv kan äta pga att resten av fingrarna också har gått av ....underlig anledning..
Ja, är det någon som har problem med detta eller...????...
Min bil är nyligen repad av en j-la dåre.......ser jag någon göra något liknande så blir det inte ostraffat.....så j-la trött på idioter av detta slag.... :4skrika

Falcon2

Busjagare
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Kawazaki ZX9R -97
Jag tycker att man skulle straffa folk på torget på lördagar som man gjorde förr. Alla som hade gjort något "olämpligt" under väckan
blev spöade på torget under folkets jubel. Det borde avskräcka några från att inte röra och förstöra för andra. Det skulle bli veckans
höjdpunkt, en riktig folkfest!

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Falcon2 skrev:
Jag tycker att man skulle straffa folk på torget på lördagar som man gjorde förr. Alla som hade gjort något "olämpligt" under väckan
blev spöade på torget under folkets jubel. Det borde avskräcka några från att inte röra och förstöra för andra. Det skulle bli veckans
höjdpunkt, en riktig folkfest!

MYCKET BRA IDE.
Min röst faller för skampålen !
Hadde kännts så fruktansvär underbart att få pissa på den "sak" som revat ev revat min kära CBR. hälla i sig en back pilsner, lulla ner till torget, pissnödig som en val. Pissa på han, sen ta en spade och slå i skallen på han :fatta!

Gabor

Guest
Bra ide, stup stocken borde införas, samt ett galleri där man visar brottslingar, vad dom gjort, vilka som nu blivit frigivna och osv
Detta finns faktiskt i andra länder ganska nära oss, medlemmar i EU........
Vore skitbra att se detta i dagstidningar som då kunde varna hederliga medborgare för dessa, samt att fd brottslingarna vet att de har allmänhetens ögon på sig....vad tror ni om det förslaget då..??

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
tassen skrev:
Bra ide, stup stocken borde införas, samt ett galleri där man visar brottslingar, vad dom gjort, vilka som nu blivit frigivna och osv
Detta finns faktiskt i andra länder ganska nära oss, medlemmar i EU........
Vore skitbra att se detta i dagstidningar som då kunde varna hederliga medborgare för dessa, samt att fd brottslingarna vet att de har allmänhetens ögon på sig....vad tror ni om det förslaget då..??

Helt suveränt,
sen kan du få låna min spade, det e bra sving i den :fatta!

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
MR R6™ skrev:
Tråkigt som fan när folk gör sådant....
Råkade ut för en gubbe som var avundsjuk (eller bara mentalt rubbad) på min bil. Han satte stor repor i sidan på den, men jag såg honnom. Tog hans reg nr. kollade med bilregisteret och 20 min senare ringde jag på hans dör och sa betala eller få styk. Dagen efter hadde jag 4000 i handen mot att jag inte gick till polisen........överväger att göra det ändå.......

Täckte dom 4000:- skadorna, eller var det "lite extra" för att du inte skulle gå till polisen ?
I villket fall, jag hadde satt dit han så det sved så mycket som möjligt för han.
Om inte, så har jag en förjävla fin spade du kan få låna.

Gabor

Guest
Först får du betalt, sedan ska du anmäla honom......ok
Du tror han är störd på något sätt....ok.
Du tror inte han blir mer än "störd" om du anmäler honom ändå, fast du fått pröjs....
jag tror du ber om problem......vad tror du själv?
Vad skulle du göra om situationen var tvärt om ???

Falcon2

Busjagare
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Kawazaki ZX9R -97
Om man nu har tur och lyckas att få tag i den skyldiga så har han säkert inga pengar att betala med, så det blir försäkringsbolaget
som får betala för skadan och ägaren som får betala självrisken. Så rent ekonomiskt så spelar det ingen roll om man tar fast den skyldiga.
Om man nu inte lyckas att få ut pengar "vid sidan om".
Men det är var persons skyldighet att göra vad den kan för att det inte ska upprepas igen.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024