Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Jag som inte har det vill väldigt gärna vetaCybernisse skrev:Har du läst i manualen hur Husqvarna vill att vi skall starta den?
Jag som inte har det vill väldigt gärna vetaCybernisse skrev:Har du läst i manualen hur Husqvarna vill att vi skall starta den?
motardnisse skrev:Klen? du kanske borde ha köpt en 625 med elstart!
Tycker inte att ja upplevde det som ett problem med att ha kicken på vänster sida. Tycker man får bättre kraft med vänster benet än höger. Men vi får se vad det blir för hoj efter årets slut för du har jag nog råd igen!
Jag tror också att det är såhär, att de vill spara oss små killars fötter när vi först ska kicka igång vår egen hoj, och sen polarens hoj (med högerkick)GiXxEr_Ricke skrev:Tror inte det finns någon speciell anledning till det.... måste vara vänsterbens träning.... eller så e det för att vi ska ha något att fudera över...
OlleR skrev:Jag som inte har det vill väldigt gärna veta
Jag har försökt några gånger, men dels är jag för kort, sen så blir det helt fel å kicka på det sättet!Zana skrev:Jag vill oxå veta!! Eller är det som i KTM handboken, där skriver dom att man ska stå vid sidan å kicka, alltså vänsterbenet i marken... helt stört...
Brukar iofs göra så ibland, men det är ju kört om den börjar tippa för mycket och man står på fel sida...
Zana skrev:Jag vill oxå veta!! Eller är det som i KTM handboken, där skriver dom att man ska stå vid sidan å kicka, alltså vänsterbenet i marken... helt stört...
Brukar iofs göra så ibland, men det är ju kört om den börjar tippa för mycket och man står på fel sida...
Nightwish skrev:Eller så drar man in dekompen och kickar försiktigt precis förbi det "tröga".
Sen är det bara kicka på, hela vägen ner och bestämd rörelse = startar alltid.
Cybernisse skrev:Var just det jag tänkte på
TomK skrev:Funkar med originalmotor ja Lite mer komp än så och det krävs extra schvung i rörelsen... (det är vid avslutat varv som den ska orka komprimera och fullfölja rörelsen runt och tända)
Nopes, det har jag missat...Cybernisse skrev:Har du läst i manualen hur Husqvarna vill att vi skall starta den?
va det inte bibeln som sa:"Du skall icke vara otrogen" (fröken höger)DwD skrev:tex ktm , på vänster sida
Är det en korkad design ide som skall irritera oss,
eller är tillverkarna snälla och vill att vi skall träna vänsterbenet mer?
eller????, finns det någon orsak?
Har du en bibel som pratar? var köpa?Darre81 skrev:va det inte bibeln som sa:"Du skall icke vara otrogen" (fröken höger)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|