Mavve
Ur-medlem sen 2002.
berggren_martin skrev:Nja, han har ju bara sagt att det är en 950 vad jag har hört, inte vad det är för modell.
950R är SH-legenden
berggren_martin skrev:Nja, han har ju bara sagt att det är en 950 vad jag har hört, inte vad det är för modell.
Eftersom Mavve tiger för en gångs skull så kan jag berätta, det är en ZXR750 utan några fler R, han lämnade in den till MP racing som satte en 900 motor i den, sen så bluffade Mavve och sa att han hade en supertrimmad 750, la upp bänkkurvor och massa dyngsnack om sin "750", efter ett tag så kom vi på att det va en bonntrimmad 900 motor, men det är historia nu & Mavve är idag helt botad.berggren_martin skrev:Nja, han har ju bara sagt att det är en 950 vad jag har hört, inte vad det är för modell.
GSXR1100R skrev:Eftersom Mavve tiger för en gångs skull så kan jag berätta, det är en ZXR750 utan några fler R, han lämnade in den till MP racing som satte en 900 motor i den, sen så bluffade Mavve och sa att han hade en supertrimmad 750, la upp bänkkurvor och massa dyngsnack om sin "750", efter ett tag så kom vi på att det va en bonntrimmad 900 motor, men det är historia nu & Mavve är idag helt botad.
(*Stor ironivarning här*)
![]()
Skönt att kunna mogna efter 41 år, du har en lång väg att vandra Mavve.Mavve skrev:Berggren: Ska man hårddra det så är det klart sant.
E man intresserad av fakta(har man problem) så kan man be om den egentliga historian. Lite försäkringsärende och nån tävling handlade det mest om..... rätt intressant för den arbetslöse tråkmånsen mest.
Jag sitter på många historier om Gamlot här med om hans humörsvängningar, fast de berättelserna kostar pengar
Dock har han mognat lite med tiden som gått
GSXR1100R skrev:Skönt att kunna mogna efter 41 år, du har en lång väg att vandra Mavve.
(Största möjliga ironivarning)
![]()
Inlärningsprocessen verkan gå väldigt långsamt för din del.Mavve skrev:Jag lär mig av andra som e äldre(mycket, mycket, MYCKET äldre) och redan begått misstagen, så slipper jag![]()
(Rätt stor sån lixom varning asså)
GSXR1100R skrev:Inlärningsprocessen verkan gå väldigt långsamt för din del.
(Liten ironivarning)
![]()
Mavve skrev:Du är gammal, jag är vacker
(seriösvarning)
Haha, ok jag förstårGSXR1100R skrev:Eftersom Mavve tiger för en gångs skull så kan jag berätta, det är en ZXR750 utan några fler R, han lämnade in den till MP racing som satte en 900 motor i den, sen så bluffade Mavve och sa att han hade en supertrimmad 750, la upp bänkkurvor och massa dyngsnack om sin "750", efter ett tag så kom vi på att det va en bonntrimmad 900 motor, men det är historia nu & Mavve är idag helt botad.
![]()
berggren_martin skrev:Haha, ok jag förstår![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!