Varför svarar aldrig w-motoracing i tel???

Nihleen

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia AF1 Futura
Stoppsladd skrev:
Vill ju inte hänga ut nån men det har ju varit strul från början och det känns ju lite meningslöst att gnälla på en telefonsvarare......

Blir man matt eller? :huvet
Sköts det så illa som du säger, tycker jag du ska anmäla det. Man ska som kund inte behöva gå med dessa tankarna i huvet!
 

fire_wheel

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
när brostugan
Hoj
den drar din...
Nihleen skrev:
Sköts det så illa som du säger, tycker jag du ska anmäla det. Man ska som kund inte behöva gå med dessa tankarna i huvet!

ta tillbaka din beställning och köp från nått annat i stället (vet du inget annat kan ja pm:a dej om du vill för lite tips var du kan köpa billigt ;))
 

Kung Pumba

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Malmö
Hoj
Inget än.
Fick svar på mail igår.. hade varit inbrott och en massa stulna datorer osv, men han sa att dom skulle försöka få ut alla orders nu så fort som möjligt.

Sedan får man ju se om et stämmer :rolleyes: jag har haft tur innan med att få grejorna men det senaste har inte kommit på 3 veckor ..
 

fire_wheel

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
när brostugan
Hoj
den drar din...
Kung Pumba skrev:
Fick svar på mail igår.. hade varit inbrott och en massa stulna datorer osv, men han sa att dom skulle försöka få ut alla orders nu så fort som möjligt.

Sedan får man ju se om et stämmer :rolleyes: jag har haft tur innan med att få grejorna men det senaste har inte kommit på 3 veckor ..


men de e ju inte bara när dom haft inbrott, de har varit så här LLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNGGGGGGGGGGGGGTTTTTTTTTT innan dom har fått inbrott :huvet
 

Riskok2

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 och en massa annat skoj!!!
Fattar inte hur ni kan köpa minimotos och sånt ifrån w-moto alltså.
Finns så många andra företag som är så mycket bättre.

MVH Patrik
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Riskok2 skrev:
Fattar inte hur ni kan köpa minimotos och sånt ifrån w-moto alltså.
Finns så många andra företag som är så mycket bättre.

MVH Patrik
WORD!
 

Nihleen

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia AF1 Futura
fire_wheel skrev:
ta tillbaka din beställning och köp från nått annat i stället (vet du inget annat kan ja pm:a dej om du vill för lite tips var du kan köpa billigt ;))

Jag har inte beställt från företaget! Min hoj kommer från ett GBG-företag.



Någon som har anmält?
 

Gr0w

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Ort
KALMAR
Hoj
R6
Jag beställde 2 veckor innan jul inte har jag sett av den å inte fått nåt mail heller har man blivit blåst?
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
fire_wheel skrev:
Dom blev vell skakis när dom såg (om dom såg) den här tråden :yoparty

Kanske det... men jag har inte sett om grejjerna dykt upp än så det är ingen ide att ropa hej förrens man är över bäcken eller hur? :D
 

Gr0w

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Ort
KALMAR
Hoj
R6
jag beställde 2 st mini kinisar då va d sagt att man skulle få ett mail när dem landade i sverige men har inte fått det ännu å ja beställde innan jul
 

fire_wheel

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
när brostugan
Hoj
den drar din...
Gr0w skrev:
jag beställde 2 st mini kinisar då va d sagt att man skulle få ett mail när dem landade i sverige men har inte fått det ännu å ja beställde innan jul

normal leverans tid är 8 veckor (högst, kan komma tidigare) i alla fall i våran butik :rofl
 

toxicated

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2004
Ort
Skåne
Hoj
Ingen just nu
Har samma erfarenhet, beställde i höstas o fick dom i januari, fick dock sportluftfilter o större förgasare till båda minimotosen som plåster på såren så det var ju positivt att man blev kompenserad.
Känner dock igen det där med att ringa inget svar, köra dit ingen hemma :rolleyes:

Men men hoppas det löser sig för er med i slutändan
 

fire_wheel

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
när brostugan
Hoj
den drar din...
toxicated skrev:
Har samma erfarenhet, beställde i höstas o fick dom i januari, fick dock sportluftfilter o större förgasare till båda minimotosen som plåster på såren så det var ju positivt att man blev kompenserad.
Känner dock igen det där med att ringa inget svar, köra dit ingen hemma :rolleyes:

Men men hoppas det löser sig för er med i slutändan

har försökt ringa dom hela dan ida 14.00 - 18.00 ja prova minst 20 - 30 gånger de enda som svara va en telefonsvarare :huvet :huvet
 

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
i ett hus
Hoj
Husa..
fire_wheel skrev:
har försökt ringa dom hela dan ida 14.00 - 18.00 ja prova minst 20 - 30 gånger de enda som svara va en telefonsvarare :huvet :huvet
Dom hade ju haft inbrott.. nån som snott telefonerna åxå :3freak
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top