Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Det enklaste vore bara att stänga av motorn istället för att argumentera. Men vissa vill göra det svårt för sig själv 

Efter trettio sekunder borde han blivit gripen alternativt; efter en minut borde han blivit skjuten.
En kille som inte vill stänga av motorn e dum i huvet o bör sjutas i huvet men en idiot på en räser hoj som kör från en snut o utsätte massor av andra av fara e coolt...
Sporthoj i ett nötskal![]()
En kille som inte vill stänga av motorn e dum i huvet o bör sjutas i huvet men en idiot på en räser hoj som kör från en snut o utsätte massor av andra av fara e coolt...
Sporthoj i ett nötskal![]()
ALLA borde bli skjutna i huvudet, tänk vilken bra plats världen skulle bli efter det.
Eller i hans "hemland".Jag fattar inte varför man ska barnsla sig och spela häftig mot polisen. Man tjänar ju inget på det.
Är man trevlig mot dom så är dom trevliga tillbaka.
Jag hade velat se samma händelse fast ifrån usa, då hade klippet på YT sett annorlunda ut. Eller vad tror ni?![]()
Jag fattar inte varför man ska barnsla sig och spela häftig mot polisen. Man tjänar ju inget på det.
Är man trevlig mot dom så är dom trevliga tillbaka.
Jag hade velat se samma händelse fast ifrån usa, då hade klippet på YT sett annorlunda ut. Eller vad tror ni?![]()
Han hade förmodligen fått sig en omgång av tazern och handklovadinom 10 sekunder, och "dom" tjötar om respekt hela jävla tiden, synd att polisen i det här landet är så bakbundna, dom vågar ju inte göra någonting![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |