Satanja
www.facebook.com/rockphotographersatanja
Idag när jag & Haze var ute och cruisade så upptäckte vi att det bor en väldigt toksur gubbe i Mörarp. Vi körde igenom 'byn' både på vägen till och på vägen från åsen, och på vägen dit var det inga problem. När vi skulle hem däremot stod den sura lilla gubben gömd bakom en häck (han såg verkligen TOKsur ut) - Haze såg honom inte, men jag fick syn på honom precis när vi passerade honom. Jag fick för mig att han hötte med näven eller skulle kasta något efter oss, så jag vände mig om och såg att han stod och filmade oss.
Ville med detta bara poängtera att han ev. samlar på sig lite info/bevis på hur fort hojarna kan komma där. Nu höll ju vi hastigheten D) men det är kanske inte alla som gör det där... Har lyckats hittat gatnamnet på googlemaps (tror iaf jag hittat rätt), gatan heter Mörshögsvägen, och det är en av de sista husen på vänster sida (om ni kör MOT åsen) precis vid 70-skylten. Han står och lurar i häcken (haha...!).
Det dumma här nu är ju att han lyckades få med både regnr och min ROH-tröja i filmen.....
Ville med detta bara poängtera att han ev. samlar på sig lite info/bevis på hur fort hojarna kan komma där. Nu höll ju vi hastigheten D) men det är kanske inte alla som gör det där... Har lyckats hittat gatnamnet på googlemaps (tror iaf jag hittat rätt), gatan heter Mörshögsvägen, och det är en av de sista husen på vänster sida (om ni kör MOT åsen) precis vid 70-skylten. Han står och lurar i häcken (haha...!).
Det dumma här nu är ju att han lyckades få med både regnr och min ROH-tröja i filmen.....