*varning* Bonnläpparna förstör våra "banor"

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Brukar köra hem från sthlm över östuna, nu har de boktavligen spridit skit på vägen:mad: Jag hade hjärtat i halsgropen några ggr när jag halkade på bajskorvarna!!

Så ta det lugnt om ni åker där !

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Visst ger det ytterligare en dimension till hojåkandet :D Jag har råkat ut för nylagda oljegrusvägar på några ställen och det är värre än rent grus, för man kan inte avgöra var det är bra grepp eller ej bara genom att titta på vägen. Med motard och bra sulor så brukar det dock lösa sig på nåt sätt... Koblajorna är dock inte så kul att smeta ner cykeln med :gnissla

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Visst ger det ytterligare en dimension till hojåkandet :D Jag har råkat ut för nylagda oljegrusvägar på några ställen och det är värre än rent grus, för man kan inte avgöra var det är bra grepp eller ej bara genom att titta på vägen. Med motard och bra sulor så brukar det dock lösa sig på nåt sätt... Koblajorna är dock inte så kul att smeta ner cykeln med :gnissla
Att det blir skitigt(bokstavligen:rolleyes: ) gör inget, men när man kommer och ska lägga ner i en skymd kurva så har en dyngspridare kört ut där, både koskit och lerklumpar.. blir halt på sporthoj ! :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning