Hållarna satt tätslutande mot svingen när jag lyfte upp den.
Vet inte om det är fabrikationsfel, men vågar inte prova igen även om dem byter ut det.
Har nu införskaffat ett stöd för Bobiners.
okej, man får väl hoppas på fabriksfel. Har du besökt temat och frågat dem? Gå nu iaf. för att visa upp hållaren och säg att du vill ha en förklaring per mail varför det gått sådär? Ja menar, din hoj borde ju inte heller vara i det tyngsta laget...
Finns väl massa reklamationer på dyrare butiker med men det har gått inflation i att skrika skit när man köpt nåt för 199kr på biltema som går sönder o ta nederlaget i tysthet när man istället betalat 1999kr på annat håll.
Men det är klart jag hade med knipit igen om jag istället blivit blåst på samma produkt för högre pris
Mycket på biltema är riktigt bra, men finns det två spärrskaft o det ena kostar 29,90 medans det andra kostar 400kr så kan ju vem som helst förstå att man har köpt ett engångsverktyg om man tar det billiga o ska inte klaga.
Tycker kanske inte att deras stöd är det stabilaste men det fyller sitt syfte, ska dock sätta klykor på det för det känns billigt och osäkert med plattor
Det finns ett bra ord på det här och det är
dumsnålhet.
Ponera nu att du har tänkt att köpa en dunk med "hemmasprit" och du har hört talas om en snubbe som säljer mycket billigare sprit än din vanliga kran, men att en del av de han säljer till blir blinda. Går du fortfarande dit och handlar? Trodde väl inte det..
Sensmoralen är att vissa saker bör man inte köpa på biltema!
Köpte depåstöd set bak&fram från tyskland för 600kr inkl frakt. krokar för bobiner bak och gummistöd för fram. har använt dé i två år likaså några vänner jag köpte till.
Väldigt stabila och robusta stöd!
Köpte depåstöd set bak&fram från tyskland för 600kr inkl frakt. krokar för bobiner bak och gummistöd för fram. har använt dé i två år likaså några vänner jag köpte till.
Exakt vad jag letar efter var fick du tag på dom?
Dubbla hjul och förstärkta böjar ingick det klykor?
Exakt vad jag letar efter var fick du tag på dom?
Dubbla hjul och förstärkta böjar ingick det klykor?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|