Hade det inte vart enklare att vara mer tillmötesgående och sluppit krånglet med ARN och att bevaka kritik på nätet? Jag vet av erfarenhet att en missnöjd kund som man lyckas ändra till en nöjd kund är den kund som berömmer dig mest. Bara ett litet råd. Ibland får man svälja stoltheten.
Dessutom hade det varit mer seriöst att skriva ett namn i inlägget ovan. Att "gömma" sig bakom MVH Klangs Netto-Däck AB känns inte lika trevligt. Det hade räckt med förnamn, tex MVH Niklas på Klangs...
Edit: Som ni säkert förstår kommer nog ingen som läser den här tråden någonsin besöka er. Inte för att jag hade gjort det ändå, jag är supernöjd med mina däckkillar ute i Mölndal. Snacka om seriösa grabbar. Jag har faktiskt väldigt svårt att se att det skulle flyga loss balansvikter från hjul de har balanserat, men man vet aldrig. Vad jag däremot vet är att de hade varit väldigt tillmötesgående.
Dock vill jag tillägga att det alltid finns två sidor av en historia och kunder kan verkligen vara helt oresonliga. Tyvärr är det i de lägena man i möjligaste mån får räkna till 10 och knyta näven i fickan. Tjänar man själv på.
720:- är ett jävligt billigt sätt att bli av med en krånglig kund, men han kommer ju att fortsätta gnälla och klaga till alla han möter.
Bättre är då att stå på sig och göra det riktigt en gång för alla, gärna med ett kraftigt rabatterat pris eller något annat fjäsk.
I detta fallet var ju kunden oresonlig och då är det ju inte mycket att göra, han kommer garanterat gnälla oavsett vad du än gör för att försöka reda ut det.
Kort och gott, hade du åkt till en firma som erkänt sig inkompetenta och betalat tillbaka hela summan?