Varning för lösgrus kring Ålidhem!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vägverkets mordförsök på oss motorcyklister fortsätter med samma kämpaglöd som tidigare somrar :kocko

Det finns gott om "klistergrus" runtom ålidhem/ålidhöjd. Ska ni på klubben ta det då försiktigt eftersom det är grusat precis där vi bromsar för att svänga...jag höll på att krascha påväg in från trafikljusen vid kolbäcksvägen. Gjorde vänstersväng men mitt i svängen släppte det både bak och fram...

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
cbjorkman skrev:
Vägverkets mordförsök på oss motorcyklister fortsätter med samma kämpaglöd som tidigare somrar :kocko

Det finns gott om "klistergrus" runtom ålidhem/ålidhöjd. Ska ni på klubben ta det då försiktigt eftersom det är grusat precis där vi bromsar för att svänga...jag höll på att krascha påväg in från trafikljusen vid kolbäcksvägen. Gjorde vänstersväng men mitt i svängen släppte det både bak och fram...

Det finns en del kring Mariehem också. Häromdan när jag kom från jobbet så mötte jag den där lastbilen som sprutar på lim på gruset eller vad de nu gör. Det är ju ett JÄTTEBRA sätt att laga vägar på... :huvet

//Eric

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
jag mötte oljegrusbilen på statoil-Teg alldeles nyss! den har sprutat grus över hela teg ända bort till kolbäcksbron!!!! lagningarna går som streck rätt över vägen med 5-10 meters mellanrum :mad: om ingen kör omkull nu i helgen så är det ett under!!!

TACK så mycket vägverket!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...