Acrid skrev:
sidan funkar sämre
Acrid skrev:
Rally_KAlle skrev:Är det nån som kan tanka uppdateringar från windows grejen där? Han kollar vad ja ska ha, men det laddas inte hem nåt
Acrid skrev:
Exup skrev:Try http://www.lavasoft.de/ same,same........
funkar skitbra för mej iaf,har räddat mej ett antal gångerfluppen skrev:men...jag har ju redan Norton Antivirus....det e la okej ??
Javisstfluppen skrev:men...jag har ju redan Norton Antivirus....det e la okej ??
Sergeant skrev:Gäller detta bara Windows XP?
Vad kan hända med oss som har gamla 98:an
Stort tack nu funka länkar och outlook igen, frågan är bara hur längeNicke skrev:Kolla här i tråden och på www.symantec.com - det finns till och med en "tool" för att ta bort just den här masken som man kan ladda ner som gör jobbet åt en.
Haha - jag fick just ett abuse-mail från BoStream. Nån hade anmält att jag försökte göra intrång. Fick masken igår kväll och fixade det igår också.
Dee_cati skrev:Norton har tydligen inte hjälpt alla om man inte hade den där fixen Hos mig hjälpte det föga
fluppen skrev:"worm has not been found on your computer" men jag HAR viruset ju, för datorn startar om och hänger sig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |