Mirran
Tjolahopp!
Finns ett gäng rullatorer på jobbet..får väl ta med kameran i natt dåJonathan skrev:Jo iof..
Alla som har en rullator på det här forumet borde posta en bild i den här tråden så vi får se vem som har mest bling-bling faktor
Finns ett gäng rullatorer på jobbet..får väl ta med kameran i natt dåJonathan skrev:Jo iof..
Alla som har en rullator på det här forumet borde posta en bild i den här tråden så vi får se vem som har mest bling-bling faktor
MikkE skrev:Shit! Tänk vilken hemsk olycka det skulle kunna bli om nån pensionär vurpar i 0,2 km/h!!!
UrbanTiger skrev:Hej pojkar. Va gör ni
UrbanTiger skrev:Min rollator är en Amerikansktillverkad Acme så den är cool
Kromade pipor och luftgummihjul. Just nu har jag offroaddäcken på men ska lägga på M+S nu när det börjar vli vinterväglag och så.
Tjöp kvalitet och inte sånn där massproducerad skit från östeuropa säger jag.
Till våren hänger jag nog på neon-ljus och ska sätta på 73cc cylle istället för 37cc som är orginal på min påhängsmotor. Dubbla S&S-micro gasare ska på och en pipa från Fun Factory.
Problemet är att skärmarna är lite skavda efter senaste vändan nere på stan. Ska inte öla och rulla samtidigt., Vaffan färdtjänst har man ju, va tänker jag med
Okej... den som bixar fram en uppsättning skärmar och ramkåpor är gud
UrbanTiger skrev:Var inne på att tjäpa just en Terrafiutti men mriset var nästan dubbla mot Acmes. Sen visade det sig att många hade rostproblem med den lackade ramen som dom gjort, hör och häpna i vanligt bondjärn. Dom hade avtal på ramarna med Italiens största traktortillverkare (Lamborghini), ett slags ramavtal som innebar att inga garantier kunde lämnas vare sig från Lamborgini eller Terrafiutti. Idag har dom köpt sig ur det avtalet och får sina ramar från Bianci istället. Sömlösa Titanium lättviktsrör på top of the line modellen som kostar 22.453€ med baspaket. Sportpaketet kostar 1.499€ extra.
En normal modell i sportutförande med CrMo-ram kostar 2.214€ så visst är det skillnad i pris.
Tyvärr envisas dom med att endast erbjusa lackade ramar i röd eller gul. Lackas hos Ferrari.
Jonathan skrev:Aj f-n. Sicken osis.
Men jag har hört att fransoserna har skapliga rollatorer som är framtagna just för sådana individer som dig som vill ha "just-det-där-lilla-extra".
Tänk dig en fullt gasdämpad kärra med motivlackade (detta är org.) magnesiumfälgar och en liten jetmotor så du kan blåsa löständerna av Alf nere på gatan
UrbanTiger skrev:Koolt... haru nån länk eller så. Hört att dom är lite vingliga efter en par tre tunnor rötjut men det kanske är nått som nån hittat på för att jävlas med fransmännen. Lernaut eller Pergaut ska vara stora i Frankrike men hittar inte på nätet. Är det diesel så skiter jag i det
Sen är det tydligen mässa i Berlin 1/1-7/1 2006. Hyr en minibuss och bor på vandrarhem eller nått
Finansieringen ordnar vi genom att tjöpa sprit på vägen hem.
1. UT
2. LF
3. Jonathan
4.
5.
6.
7.
8.
Sen är det fullt i bussen... först till kvarn
TopCat skrev:Är alla fulla i den här tråden?
UrbanTiger skrev:Förstört ditt liv spriten gör
UrbanTiger skrev:Personligen så har det bara varit positivt för mig. Ta dig en titt på stans parkbänkar så ser du hur det kommer att sluta för dig.
Sånn kamelskit kan dom hålla på med nere i Halvapeland
UrbanTiger skrev:Golfspelare verkar vara lönsamt i längden. Speciellt om man slår långt.
Annars kan man ju langa smuggelsprit. Heltidslobb, pendla till Estland två gånger i veckan och tjäna 5.000:- per repa
Starstriker skrev:
valmers skrev:Rollator heter det.
UrbanTiger skrev:Golf suger... går ju ut på att man ska slå i bollen på ett slag och inte ens proffsen klarar det så värst många gånger i livet. Skitsport som borde kunna utvecklas. Typ. skjuta prick på 25, 50 och 100 metersbana. Rörligt mål åxå.
Lagtävling fem mot fem med varsitt mål en km från varandra. Det gäller att komma först fram till bollen efter varja slag och sen vara strategisk i sina slag så att motståndarna inte får tag i bollen. Sidbyte efter varje mål.
Cross coutry golf, tex. utslag i Södertälje och målgång i Nynäshamn. GPS-tracking på bollen och en förlorad boll ger straffminuter. Snabbast tid vinner.
UrbanTiger skrev:Golf suger... går ju ut på att man ska slå i bollen på ett slag och inte ens proffsen klarar det så värst många gånger i livet. Skitsport som borde kunna utvecklas. Typ. skjuta prick på 25, 50 och 100 metersbana. Rörligt mål åxå.
Lagtävling fem mot fem med varsitt mål en km från varandra. Det gäller att komma först fram till bollen efter varja slag och sen vara strategisk i sina slag så att motståndarna inte får tag i bollen. Sidbyte efter varje mål.
Cross coutry golf, tex. utslag i Södertälje och målgång i Nynäshamn. GPS-tracking på bollen och en förlorad boll ger straffminuter. Snabbast tid vinner.
Starstriker skrev:Något för Roller?
Skulle man inte kunna köra någon som paintballvariant?
Två lag, obegränsat antal golfbollar och en driver till alla spelare?
UrbanTiger skrev:Stadiumgolf
-Höga bollar (slå bollen i så hög bana som möjligt, materialbegränsningar gäller)
-Längdbollar (slå bollen i så långt som möjligt, materialbegränsningar gäller)
-Speedbollar (snabbast boll vinner)
-Trackbollar (ett varv runt plan utan att komma utanför banan)
-Stafettbollar (4 x ett varv runt plan utan att komma utanför banan)
UrbanTiger skrev:Undervattensgolf, våtdräkt och blyskor.
Skidgolf, längdåkningsskidor på vintern, driving range stationer med ländslag, pricksäkerhet och putting green.
Motorgolf, bensindriven mekanisk golfklubba som slår bollen minst 1600 meter
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |