Nypan83 skrev:Se upp bara... läste på ett amerikanskt forum att klarlacken låg över varningstexten.
Men med tanke på detta vet jag inte hur faen han fick loss den. Men han kanske inte var sååå smart.
/Bye
Bazooka skrev:1777078kan ju vara för den var ny? annars så klibbar det som fan..
altså så gjorde mina me... men de sissta gick skit bra.. tjejen fick bort dem direkt, medna för mig så sprack dem.. men jag tog hårfön så man inte skadar lacken... ha tålamod det går fint..!!!Fredr28 skrev:2111348På min klibbar det inte, det är snarare som om den djävla etiketten var av sten. Efter några minuters slit så "spricker" en liten bit på 1x1mm loss, sitter som fan .
Det lustiga är att jag skulle precis skapa en tråd för att fråga om man vågar använda varmluftspistol på tanken och så hittar jag denna
Fredr28 skrev:2111348På min klibbar det inte, det är snarare som om den djävla etiketten var av sten. Efter några minuters slit så "spricker" en liten bit på 1x1mm loss, sitter som fan .
Det lustiga är att jag skulle precis skapa en tråd för att fråga om man vågar använda varmluftspistol på tanken och så hittar jag denna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|