Drygt 2 timmar till Lelles från dig. Dit hade jag åkt.Hej!
Jag bor i borlänge och ska köpa mina första mc kläder. Jag undra vart man åker för att få ett brett utbud att känna och prova.
D är dom enda jag vet ?Drygt 2 timmar till Lelles från dig. Dit hade jag åkt.
Minst tre uppsättningar? Då får jag skaffa två uppsättningar till i raskaste rasket.Först ska du bestämma dig för vad dina första kläder ska vara.
Läder? Textil? Jeans o hoodie? Eller något annat?
Sen googlar du efter butiker.
Om några månader kommer du att vilka köpa andra eller nya kläder, alla har minst 3 uppsättningar.
Vill du spara pengar så kolla Blocket och Facebook.
Per motorcykel!bara 3 upsättningar ?
Var inte rädd för att fråga om tips kring kläder här på forumet, finns gott om samlade erfarenheter kring olika tillverkare, skydd, material och storlekar.Hej!
Jag bor i borlänge och ska köpa mina första mc kläder. Jag undra vart man åker för att få ett brett utbud att känna och prova.
Själv tycker jag det är bättre att åka till en butik och pröva lite av varje, få en känsla för hur det sitter och känns att ha på sig. Är det en bra säljare så har de goda tips att ge till nybörjare.Först ska du bestämma dig för vad dina första kläder ska vara.
Som vän av ordning känner jag mig nödgad att hjälpa dig med var du hamnat.Läder? Textil? Jeans o hoodie? Eller något annat?
Jaha då tänkte jag vara en surgubbe och hänga ut en butik där ni INTE ska handla.
LELLES
En bekant köpte ett par dyra Dainese handskar och upptäcker efter någon dag att sömmen gått upp på ett av fingrarna. Jag säger åk tillbaka o få dom utbytta. Nix, Nein, Njet.
Lelle-personalen säger att då ska handskarna skickas till Dainese Italien för antingen lagas eller bytas ut.
Vilket snille somhelst kan lista ut att det kommer ta resten av sommaren. Vad använder man under tiden? Känns inte ok.
Känns detta rimligt av expertpanelen?
? nu är det inte jag utan en bekant till mig med nytaget mc körkort och första mc utrustning inhandlad. Han hade köpt utrustning från topp till tå så att säga så väldigt tråkigt att inte byta ut handskarna.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|