WestW
.
Akke skrev:Hade kommit förbi om det inte va så att jag lagt ut 13000kr på biljetter till Turkland 4stjärnigt hotell, just nästa vecka...
Det märks inte att jag skryter va
Finns ju både turkar och värme i Sverige ju
Akke skrev:Hade kommit förbi om det inte va så att jag lagt ut 13000kr på biljetter till Turkland 4stjärnigt hotell, just nästa vecka...
WestW skrev:Finns ju både turkar och värme i Sverige ju
Sant. Men fuggar strular nog lite mer mellan haverierna än vad insprutningen gör. Lite mer pill som med fördel görs i ett garage (som jag inte har ).TomK skrev:Ända tills det börjar strula - inget man kan meka med själv utan en komplett elektrnikverkstad och mjukvara från leverantören. Fuggar är ändå lättast att ha att göra med
Akke skrev:Hade kommit förbi om det inte va så att jag lagt ut 13000kr på biljetter till Turkland 4stjärnigt hotell 0 meter till stranden, just nästa vecka...
Kamikaze kid skrev:Har du köpt Turkland???
Hightower skrev:13 loppor för en vecka i Turkiet.. du skryter inte, du gör bort dig... men ha så skoj.. Lycka till med gasarna. En synkning är nog inte så dumt, det verkar troligt, med hur du beskriver problembilden.
Akke skrev:2pers 4stjärnigt hotell på stranden 400m in centrum av Alanya och halvpension (frukost och middagsbuffè) plus att det är hög säsong, smakar det så kostar det....
Åker om 4timmar!!!
Ha det så trevligt i regnet
När jag kommer tillbaka så ska hojen vara färdig!
Kamikaze kid skrev:13papp....
Jag kan göra en BILLIG service men det kostar!
WestW skrev:Finns ju både turkar och värme i Sverige ju
Kamikaze kid skrev:13papp....
Jag kan göra en BILLIG service men det kostar!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |