Vart få tag på 160/60 17" slang en söndag?

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Lyckades att få punka på KTM:n idag och har ingen reservslang liggandes, så det är lite krisaktigt nu då jag vill ut och brassa :) Vart får man rimligtvis tag på slang imorgon söndag? Jag har sett att följande 2 affärer har öppet
RPM MC (men att de har motardslang liggandes på lager känns tvivelaktigt)
Honda Center (dessa känns mer troligt, men det är fortfarande inget säkert kort)

Har kollat med de flesta andra mcbutiker i stockholmsregionen, men alla verkar vara stängda. Feltema har inget heller.
Slang borde ju rimligtvis finnas hos däckfirmor också, men jag känner knappt till några, så förslag mottages tacksamt :)

Däckshopen i Haninge brukar ha öppet "när det behövs"...värt att kola iaf.

om du inte hittar slang så köp däckfix (skum) å pys i. funka fint på min drza när jag fick punka bak på den.

om du inte hittar slang så köp däckfix (skum) å pys i. funka fint på min drza när jag fick punka bak på den.

Det och lagningslappar var min första tanke också, men det är ventilen som har börjat att slitas loss så det lär inte fungera speciellt bra.

Hittade du nånstans att köpa slang, är i samma situation och är jävligt sugen på att köra imorn!

Nej, det sket sig. Jag fick vänta tills måndag, och då åkte jag till motordepån i Veddesta.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back