GoldenEagle
Ny medlem
Någon som vet vart man kan få tag i Husqvarnas CH-Racing modell i svart-gul färg? Jag har bara hittat den blå-gula! HJÄLP! om någon vet en återförsäljare som säljer dem i Sverige så svara snälla!
precis. DinHoj är den svenska återförsäljaren...CBR_Koffe skrev:2573749http://www.dinhoj.se/default.asp?DocID=323&RevID=&Tpl=1T_startPage.asp
Här har du en återförsäljare. vet ej om dem finns nära dig, men om du hittar någon återförsäljare så kan du väl alltid fråga dem om dem kan beställa hem en gul/svart.
![]()
HannesH skrev:2573802precis. DinHoj är den svenska återförsäljaren...
till CH-RACING, nej ja ska inte klaga, men det är lika väl en Cagiva Ch-Racing som Husqvarna..
grattis till din nya hoj*MACKE* skrev:2574209jag vill köpa en savrt ch hoss din hoj i motala men dom sa a att dom bara tog in gul blå till sverige nu så jag fick glatt köpa en gul blå![]()
*MACKE* skrev:2574209jag vill köpa en savrt ch hoss din hoj i motala men dom sa a att dom bara tog in gul blå till sverige nu så jag fick glatt köpa en gul blå![]()
y@m@h@ skrev:2574563Innan jag köpte xt:n så var jag och kollade på en beggad svart-gul ch. Han hade köpt den på din hoj i sthlm men jag tycker nog att den gulblå e snyggare.
ja, visst är det så, ja sa också Husqvarna innan, det är ju husqvarna delar på den, men även Cagiva delar..alltså är det lika rätt att säga Cagiva..dezyn skrev:2573857Det har du rätt i, men den påminner så pass mycket om husqvarna wr/cr modeller att man nästan säger Husqvarna till den..
Tror väll nästan att det är Dinhoj som tar in de? Annars kan du ju testa maila till någon som har en svart på blocket och fråga var de har köpt den, men nu finns det ju tyvärr ingen svart ute på blocket. Ne, kontakta Dinhoj är nog det smartaste.
länk?Jösse skrev:2583338Finns också som svart röd vit med svarta fälgar helt enligt Husqvarnas nya färgsättning, snyggare än tidigare.
köp vilken som och beställ de kåpor du vill ha, kostar väl inte mer än ca 2k totaltGoldenEagle skrev:2573719Någon som vet vart man kan få tag i Husqvarnas CH-Racing modell i svart-gul färg? Jag har bara hittat den blå-gula! HJÄLP! om någon vet en återförsäljare som säljer dem i Sverige så svara snälla!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |