Vart får man tag i CH-Racings svarta modell?

GoldenEagle

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Husqvarna
Någon som vet vart man kan få tag i Husqvarnas CH-Racing modell i svart-gul färg? Jag har bara hittat den blå-gula! HJÄLP! om någon vet en återförsäljare som säljer dem i Sverige så svara snälla!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
HannesH skrev:
2573802 precis. DinHoj är den svenska återförsäljaren...

till CH-RACING, nej ja ska inte klaga, men det är lika väl en Cagiva Ch-Racing som Husqvarna..

Det har du rätt i, men den påminner så pass mycket om husqvarna wr/cr modeller att man nästan säger Husqvarna till den..

Tror väll nästan att det är Dinhoj som tar in de? Annars kan du ju testa maila till någon som har en svart på blocket och fråga var de har köpt den, men nu finns det ju tyvärr ingen svart ute på blocket. Ne, kontakta Dinhoj är nog det smartaste.

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
jag vill köpa en savrt ch hoss din hoj i motala men dom sa a att dom bara tog in gul blå till sverige nu så jag fick glatt köpa en gul blå :rolleyes:

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
*MACKE* skrev:
2574209 jag vill köpa en savrt ch hoss din hoj i motala men dom sa a att dom bara tog in gul blå till sverige nu så jag fick glatt köpa en gul blå :rolleyes:
grattis till din nya hoj:cpparty

y@m@h@

FRAMÅT STOLTA AIK
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
en krockad yamaha
Innan jag köpte xt:n så var jag och kollade på en beggad svart-gul ch. Han hade köpt den på din hoj i sthlm men jag tycker nog att den gulblå e snyggare.

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
*MACKE* skrev:
2574209 jag vill köpa en savrt ch hoss din hoj i motala men dom sa a att dom bara tog in gul blå till sverige nu så jag fick glatt köpa en gul blå :rolleyes:

Offtopic: Har dinhoj slutat ta in WSM 125 för året eller? För på deras hemsida har den varit slut (i motala) länge nu. Eller har de kanske ett visningsexemplar kvar så man kan kolla på den?

y@m@h@ skrev:
2574563 Innan jag köpte xt:n så var jag och kollade på en beggad svart-gul ch. Han hade köpt den på din hoj i sthlm men jag tycker nog att den gulblå e snyggare.

Men den svart-gula utan dekaler är ju skit snygg, frågan är bara om man inte får mindre pengar för den då när man säljer för att man har plockat bort dekalerna..

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
dezyn skrev:
2573857 Det har du rätt i, men den påminner så pass mycket om husqvarna wr/cr modeller att man nästan säger Husqvarna till den..

Tror väll nästan att det är Dinhoj som tar in de? Annars kan du ju testa maila till någon som har en svart på blocket och fråga var de har köpt den, men nu finns det ju tyvärr ingen svart ute på blocket. Ne, kontakta Dinhoj är nog det smartaste.
ja, visst är det så, ja sa också Husqvarna innan, det är ju husqvarna delar på den, men även Cagiva delar..alltså är det lika rätt att säga Cagiva..

Ja, det är DinHj som tar in dem i Sveriga, och ja, även den gul svarta..här nere hade dem bara den gul svarta hemma, men började sen ta in den Gul blå..

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Finns också som svart röd vit med svarta fälgar helt enligt Husqvarnas nya färgsättning, snyggare än tidigare.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Jösse skrev:
2583338 Finns också som svart röd vit med svarta fälgar helt enligt Husqvarnas nya färgsättning, snyggare än tidigare.
länk?

säker på att det inte är moppen eller Husqvarnas egen?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
GoldenEagle skrev:
2573719 Någon som vet vart man kan få tag i Husqvarnas CH-Racing modell i svart-gul färg? Jag har bara hittat den blå-gula! HJÄLP! om någon vet en återförsäljare som säljer dem i Sverige så svara snälla!
köp vilken som och beställ de kåpor du vill ha, kostar väl inte mer än ca 2k totalt

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...