COBRAN skrev:Hej är det någon som vet vart man får tag på isdäck till en sporthoj?
Tack på förhand mvh Nicke![]()
du gör dom själv.COBRAN skrev:Hej är det någon som vet vart man får tag på isdäck till en sporthoj?
Tack på förhand mvh Nicke![]()
peuter skrev:kan inte låta bli.... Fan vilken korkad fråga ... var köper man däck? jo hos en däckshandlare såklart
Hur många isdäck har du köpt hos din lokala däckshandlare????peuter skrev:kan inte låta bli.... Fan vilken korkad fråga ... var köper man däck? jo hos en däckshandlare såklart
BMW R90s skrev:Tycker att alla frågor ska bemötas med respekt!
Isdäck till en sporthoj är INTE lagervara
Sweedo skrev:Hur många isdäck har du köpt hos din lokala däckshandlare????
Sist jag läste om de som kör med isdäck på sporthoj så tilverkade de däcken själv och satte slang i däcken.
Dubbdäck ja, men det var inte vad han frågade om!peuter skrev:bara för att bevisa för dels mig själv så ringde jag upp till Örby gummi och frågade dessa och javisst det var inga problem att ta hem dubbade däck till min hoj sa de...
Tack Sweedo.Sweedo skrev:Dubbdäck ja, men det var inte vad han frågade om!
Isdäck ser ut så här: Isdäck
Skall du leka besserwisser så skall du väl åtminstone kunna vad du pratar om!![]()
du har nog inte fattat frågan som ställdes.. dubb kan ju vilken mack sim hellst trycka i.. men is däck var det frågan om här.peuter skrev:bara för att bevisa för dels mig själv så ringde jag upp till Örby gummi och frågade dessa och javisst det var inga problem att ta hem dubbade däck till min hoj sa de...
Sweedo skrev:Dubbdäck ja, men det var inte vad han frågade om!
Isdäck ser ut så här: Isdäck
Skall du leka besserwisser så skall du väl åtminstone kunna vad du pratar om!![]()
Till hoj?? Inte vanligtvis iaf. Det är nog däckhandlarna själva som borrar och dubbar i så fall, tvivlar på att det finns dubbade mcdäck som inte är till offroadmodeller, tänk på att det inte ska vara vanliga mc-däck med dubb då dessa inte funkar under 0-strecket.peuter skrev:jag kör inte på vintern så det är enkelt för mig men klart som korvspad att det finns dubbdäck att tillgå hos handlarna...
Drkosmos skrev:Leta reda på nån som har dubbmaskin. Sen fixar du det själv.
Gjorde enuppsättning till crossen för många år sedan funkade skitbra på isen men lite "sämre" på vägen.
peuter skrev:klart det inte är lagervara men sunda förnuftet säger väl att en handlare av däck kan beställa hem från tillverkaren såklart... Nej håller inte med dig om att alla frågor ska bemötas med respekt då folk i allmänhet är jävligt slöa och inte orkar leta själva utan tar för givet att alltid ngn annan ska ha svaret åt dem...
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |