vart går rossi?

Vart går rossi?

• Antal röstningar
    0

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nog för att Yamaha, honda eller ducce är dom troliga men.........
Yamaha tror och hoppas jag.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Det vore verkligen en överraskning om han bytte till Yamaha och mer än en skräll om han började nästa år med att vinna. Då är inte helgonstatus långt borta.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Jag tror att han blir hos Honda. Ser det som en makt och styrkedemonstration av Rossi o Honda, inget händer i Silly Season tills Rossi lägger ut texten anggånde nästa säsong.

Såg i pollen att någon röstat på Moriwaki. Most likely, yes indeed!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det hade varit kul om han hamnade i sadeln på en Ducce eller en Yamma, men jag tror som Lord Melchet att han till slut blir kvar hos Honda.

Majk

Guest
Jag tror på en släpvagn med säckar med pengar å ett kliv in i Ducce-teamet...hoppas iaf :brinnerup

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Klickade i Yamaha, eftersom det verkar mest troligt.
Men sen är ju Rossi lite lurig och säger att "det kan verka lite crazy" att byta till.
Och yamaha är iofs inte i toppen, men de är inte långt bakom vare sig Honda eller Yamaha på samma sätt som de andra teamen. Galenpannan skulle säkert kunna skriva på för exempelvis aprilia... Vilket jag iofs skulle tycka vara roligt, eftersom det ryktades wcm skulle köra apriliateamet nästa år..

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Tror inte han går till yamaha,tror mer på suz aprilia eller kaw än yamma,han sa crazy yamaha är inte crazy dom kommer att ligga i toppen nästa år även utan rossi.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Holger skrev:
Tror inte han går till yamaha,tror mer på suz aprilia eller kaw än yamma,han sa crazy yamaha är inte crazy dom kommer att ligga i toppen nästa år även utan rossi.

"Fortuna Yamaha confirm Rossi interest

The following is a statement issued on behalf of Fortuna Yamaha Team director Davide Brivio.

"We welcome this evening's news that the Honda - Valentino Rossi relationship has drawn to a close. As many people know, when it became clear that there was a possibility that Valentino would not renew his agreement with Honda we made contact with his management team. I can confirm that our discussions with Valentino's management are proceeding well. With the confirmation that he shall not renew with Honda we shall proceed with our negotiations and hope to conclude an agreement within the immediate future.”

Moto-GP

Tyvärr... hade velat se honom på en suka eller ducce..

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nja... det känns fan inte helt rätt om han skulle gå till Yamaha... :rolleyes:
Och det är fortfarande väldigt luddigt vad han tänker bli av.

Nån som vet nåt mer...??

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...