vart går rossi?

Vart går rossi?

• Antal röstningar
    0

Ericsson

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Nä nog blir det Aprilia, för vad är det för utmaning med Yamaha? Ett till japsteam med massa pengar - Blä!

Mycket talar emot det för om jag inte minns fel så blir det ingen direkt fabrikssatsning (eller?). Det samt att Shakey ingår i teamet talar ju inte direkt för en megasatsning. Det som lite talar för är att jag hörde något om att Aspar Martinèz skulle ta över rollen som teamchef för Aprilia, skulle inte tro att han går till något skitteam på dekis.

WCM är och förblir MotoGPS svar på Arrows, så NEJ det blir inget här inte ;-)

Ducati, nja måste flytta ner Bayliss till Dantin, inte troligt plus att dom har kontrakt med Marl**ro. Nej, tyvärr, det blir inte här heller.

Honda i alla former är ju inte aktuellt och Yamaha är ju lika spännande som en R1:a, så nä, inte här heller.

Aprilia det blir, eller så inte.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
öhh varför skulle han inte kunna köra suz eller kaw? han kanske vill visa att han är bäst även på sämre märken,tycker det är konstigt om han säger att det är crazy att köra yamaha som redan sagt att dom ska satsa inför nästa år.Jag tror hellre han kör honda nästa år än yama tyvärr men tror mest på nåt annat märke så jag tror han vill bevisa att han är bäst.

Nyteknik skrev:
Rossi lämnar platsen som Hondas försteförare för att kunna köra Suzuki eller Kawasaki? Javisst... :3freak :fatta!

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Han kommer nog inte att köra med tobaksreklam ok bort med fortunayamaha bort med galosh skramlaha bort marlboroducati inte mkt kvar på yamahafronten eller? D antin har han någon huvudsponsor klar eller?

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
sniff sniff luktar kawa eller suzuki lång väg :)

moto-gg skrev:
Han kommer nog inte att köra med tobaksreklam ok bort med fortunayamaha bort med galosh skramlaha bort marlboroducati inte mkt kvar på yamahafronten eller? D antin har han någon huvudsponsor klar eller?

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
a jo kawa eller suzka och så lite hd fransar på styret elstart självklart och glöm inte med ett megafett signalhorn åxå

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Jag var i spanien/valencia på gpn och där lät det som det var mer eller mindre klart att Rossi skulle över till Fortuna Yamaha. Sas både i tv och tidningar

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...