Vart har Mavve tagit vägen???

Status
Ej öppen för fler svar.

Mavve

Guest
Bingo skrev:
Både ja och nej. Om du uppger att du är för lat för att bryta lite för att få en fin bil så blir du direktkvalificerad både till en BMW M5 och livslång försörjning direkt ur bidragspåsen. Men om du inte orkar bryta och inte uppger att du inte orkar bryta så får du bara en spark i röven. :D

Kanske så jag finansierade min M5(arton)

750RR :bow
 

Henken

Guest
Mavve skrev:
Aaaaaaa, härligt, jag minns känslan :)
Mmmm, bäst när man ligger ner och skall resa sig :bow

Hehe, nu känner jag för att ge benmärg igen..... eller näää, jag sticker o hyr film istället: vilken ska jag hyra?
Daredevil har de snackat om hela veckoan på radion så den blir det, sen får jag en till gratis. VILKEN DÅ???

750RR

Bruce den allsmäktige men då får du vänta lite tills den kommer på video/dvd.
 

Henken

Guest
Bingo skrev:
Både ja och nej. Om du uppger att du är för lat för att bryta lite för att få en fin bil så blir du direktkvalificerad både till en BMW M5 och livslång försörjning direkt ur bidragspåsen. Men om du inte orkar bryta och inte uppger att du inte orkar bryta så får du bara en spark i röven. :D

Haha, en spark i röven kanske en del bidragstagare skulle behöva. Det eller en påse pengar.
 

Mavve

Guest
Tinatjejen skrev:
Nu yrar du igen mavve.
Gå å lägg dig.
(eller väntar du på att dina filmer på tv1000 ska börja så du kan leka att du är en hårding?) :D

De börjar inte förrens 24:30(fniss) :rolleyes: sen 25:00 så kommer det en annan film som jag gärna vill se..... men den slutar runt 26:75 så så länge kan jag nog inte va uppe....... men jag vaktar ju min båge här i trappan och vill gärna vara vaken så länge det bara går.
Har laddat geväret tills inatt :tummenupp

750RR
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
fluppen skrev:
ojoj....att ett "ja" kan orsaka så mkt ilska :bow :D

Puss :whip

Ps. jag tycker bara det e e onödigt att va så kaxig, säg vad du tycker men gör det på ett schysst sätt.

mens har inte grabbar, bara fjollor som **

Inte anser jag det vara kaxigt med tanke på vad Mavve har slängt ut sig. Det hade varit en annan femma om han hade varit helt "oskyldig".


Mavve, hyr en hoj och kom upp till sverige så kan vi väl göra upp om du vill. Men är det så frestande verkligen, att brusa upp för att man visar sina känslor, såsom du många gånger gjort här på forumet? Men visst, tror du att du kommer nånstans med dina kunskaper inom tae-kwondo så kan du få komma och pussa mig i armhålan :D

BTW, är du bannad eller inte? Vad är det för snack om IP-bann och hur kan du vara här då?
 

Mavve

Guest
Dee_cati skrev:
Inte anser jag det vara kaxigt med tanke på vad Mavve har slängt ut sig. Det hade varit en annan femma om han hade varit helt "oskyldig".


Mavve, hyr en hoj och kom upp till sverige så kan vi väl göra upp om du vill. Men är det så frestande verkligen, att brusa upp för att man visar sina känslor, såsom du många gånger gjort här på forumet? Men visst, tror du att du kommer nånstans med dina kunskaper inom tae-kwondo så kan du få komma och pussa mig i armhålan :D

BTW, är du bannad eller inte? Vad är det för snack om IP-bann och hur kan du vara här då?

Du är helt otrolig :D
Tror du själv på att jag är bannad om jag skriver här? :confused: vakna.....

Jag har kunskaper du inte vill känna till :D :rofl :rofl Lukta armhåla är skönt, men smaka knäveck gör ont :tummenupp

Nej, men vakna nu med dig.... jag var bannad ett tag, men inte nu :hej

750RR
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Mavve skrev:
Du är helt otrolig :D
Tror du själv på att jag är bannad om jag skriver här? :confused: vakna.....

Jag har kunskaper du inte vill känna till :D :rofl :rofl Lukta armhåla är skönt, men smaka knäveck gör ont :tummenupp

Nej, men vakna nu med dig.... jag var bannad ett tag, men inte nu :hej

750RR

Tänkte mest på om ditt gamla nick var bannat, för du hette väl inte mavve förut!? :confused:

Jag vill inte veta nåt om dina kunskaper och du vill inte veta nåt om mina, så nu släpper vi den disskutionen :whip
 

Mavve

Guest
Dee_cati skrev:
Tänkte mest på om ditt gamla nick var bannat, för du hette väl inte mavve förut!? :confused:

Jag vill inte veta nåt om dina kunskaper och du vill inte veta nåt om mina, så nu släpper vi den disskutionen :whip

Puss :hej

750RR
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top