Vart har Wallins MC tagit vägen?

Pyr

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
1991, Honda CBR 600
Någon som vet var Wallins Mc har tagit vägen? Verkar som verksamheten är nedlagd på ågatan, nån som vet om de har flyttat igen el vad som hänt?

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Någon som vet var Wallins Mc har tagit vägen? Verkar som verksamheten är nedlagd på ågatan, nån som vet om de har flyttat igen el vad som hänt?

Är det Suzuki/Ducati-handlarn du tänker på? För i så fall finns dom kvar i form av verkstad med ingång från Harley-affären på andra gaveln.

Edit: Mother's Mc heter väl dom

Pyr

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
1991, Honda CBR 600
Är det Suzuki/Ducati-handlarn du tänker på? För i så fall finns dom kvar i form av verkstad med ingång från Harley-affären på andra gaveln.

Edit: Mother's Mc heter väl dom

Jag tänker på Wallins Mc som tidigare låg på friggagatan (bikestreet) som flyttade in i harley/ducatis gamla lokaler på ågatan när harley flyttade till andra sidan av huset, där de ligger fortfarande.

Har sökt efter Wallins men hemsidan är nedsstängd och jag hittar dem inte på eniro heller...

Verkar som att det inte vart någon aktivitet i deras lokaler sen möndalsån svämma över...

Flyttade inte dom bort till Partille... industriområdet där EMA-motor ligger?

ok, det är möjligt. Får kolla på det.

Last edited:

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Jag tänker på Wallins Mc som tidigare låg på friggagatan (bikestreet) som flyttade in i harley/ducatis gamla lokaler på ågatan när harley flyttade till andra sidan av huset, där de ligger fortfarande.

Har sökt efter Wallins men hemsidan är nedsstängd och jag hittar dem inte på eniro heller...

Verkar som att det inte vart någon aktivitet i deras lokaler sen möndalsån svämma över...

ok, det är möjligt. Får kolla på det.

Lämnade in Duccen där på Ågatan förra veckan och det är samma kille som tidigare. Dock verkar det som det bara är verkstad.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Flyttade inte dom bort till Partille... industriområdet där EMA-motor ligger?
RN har ju flyttat bort igenom mot Partille, förbi Jula och därikring. Iallafall enligt min farsa som tassade runt i lokalerna där och fick beställt en tid för service på sin hoj.

Pegaso

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Hoj
Triumph Sprint ST

Wallins Motorservice som de hette la ner efter översvämmningen i december. Björn skulle ändå gå i pension framåt våren så de hade inte motivationen att rensa upp och driva vidare för några månader.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0