vart hitta depå stöd??

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Lägg av nu för fan hade du varit ny medlem okej visst men va fan. Hur svårt är det o söka på google.se sök på depåstöd och ja lovar dig att du hittar.

Marxus

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2007
Hoj
Null
sökord "depåstöd" på google.se, kan t o m trycka på "Jag har tur"-knappen och det kommer upp resultat. Annars säljer väl endel av annonsörerna här till vänster depåstöd. Biltema ska väl börja sälja inom kort. V9 eller något sånt.

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
sökord "depåstöd" på google.se, kan t o m trycka på "Jag har tur"-knappen och det kommer upp resultat. Annars säljer väl endel av annonsörerna här till vänster depåstöd. Biltema ska väl börja sälja inom kort. V9 eller något sånt.

Jag beställde i alla fall av Campar här på siten. Det finns en liten annons i hans profil http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=232 900:- inkl byglar för bobbiner...

Last edited:

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
depå finns vid de flesta banorna.... Ställ hojen mot en vägg, stolpe etc, då behöver du inget stöd :rolleyes:

Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Harris FZR F1, Yamaha YZF 750 Classic Superbike
v.9 ska enligt rykten Biltema få in depå stöd!?

de borde vara billiga!?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
En gsxr 750 k2???
Har aldrig tillverkats!!!
Om jag inte mins helt galet så heter den Gsxr 750 Y.

Ok.. petigt.. Men det är ju ännu större fel än att kalla en gixxer 1000 05a för K5.
K5 är årsmodellen.. Men kan lika gärna vara en intruder eller någon annan modell ur suzukis program 2005.

Finns många modeller av depåstöd. Till din hoj bör du ta en modell med klykor. Samt använda bobiner i svingen. Där funkar de flesta stöden jag provat bra.
Fram kan det vara lite kinkigare. Finns några stöd som är struliga att använda. Valtemotos "gula modell" kan jag dock rekomendera. Dock lite dyrare.
Frågan är ju vad man är villig att betala.

Slevin

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2006
Hoj
zx10r -06, XR600 -87
Verktygsboden.se har depåstöd, för 299:- till framhjul och 399:- för bakhjul.
Kikade på dem på mc-mässan å de såg fina ut ...:tummenupp

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
Har du svets så svetsa ett! Det funkade lika bra, så slipper du pynta ut med ca: 600-1000:- Kankse inte blir så vackert men om du tänkte ha det i garaget så är det ju ingen fara!

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Fornminne FJ 1100
Har du svets så svetsa ett! Det funkade lika bra, så slipper du pynta ut med ca: 600-1000:- Kankse inte blir så vackert men om du tänkte ha det i garaget så är det ju ingen fara!

På mässan i Göteborg stod Ducati Desmocedici (stavning) på ett stöd av aluminiumprofiler, såg ut som en Deltaboxram.

Svetsningen såg ut att vara utförd av Ducatis mest Grappaskadade omplaceringsfall,,,

Men ack så sportigt. :yoparty

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...