vart hittar jag visir?

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Finns det någon som vet vart man kan köpa ett visir till en "baehr fm by fimez" hjälm? va in på en afär här uppe i stan o frågade, fick som svar "Jo men om du far ut på vägen här o tar vänster i första rondellen sen tar du första höger i nästa o följer den vägen ca 90 mil, sen kör du på färjan":rolleyes:

jo tack för den:huvet

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Ah, förlåt. Jag såg inte din smiley först. Men då är det nog lämnken ovan som gäller eller att svänga där i korset.. ;)

/H

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
värkar bli till att svänga i korset endå för dom hade inte visisret där heller, ja lr kanske börja fundera på o köpa sig en annan hjälm.

men tack endå för tipps av sidan.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...