Vart hittar man en ljusslinga för E27-lampor?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Vi håller på och fixar det sista inför tjejens 30årsfest på lördag och nu kom vi på att vi har missat belysningen i tältet :brinnerup

Vet ni vart man kan få tag på en sån där ljusslinga/julgransbelysning på ca 7-10 meter med stor sockel (E27), i butik? På nätet har jag hittat det men det är ju lite tajt om tid och jag väntar redan på två leveranser som MÅSTE komma innan fredag så jag orkar förlita mig på posten mer än nödvändigt.

Edit/ det behöver inte vara lika tätt med lampor som på bilden, 5-10 lampor duger gott då jag ändå sätter i 60w som kommer dimmas ned till lagom styrka.

En som på bilden:

prod_arm_jul_slingor_b22_slinga_pop.jpg

Är inte lokala malmbergs eller selga din vän här? Plattkabeln tjöper du per meter och lamphållarna trycks på plats med klicketiklickprincipen.
Eller fråga på något lokalt bygge om de har ett par meter till övers.

Är inte lokala malmbergs eller selga din vän här? Plattkabeln tjöper du per meter och lamphållarna trycks på plats med klicketiklickprincipen.
Eller fråga på något lokalt bygge om de har ett par meter till övers.

Hmm, vad är detta för produkter då och vad letar jag efter mer exakt?

Jag har kollat Malmbergs utan framgång men då efter färdig slinga. Jag var i Örebro idag men inte fan tänkte jag på att åka till butiken inte :(

Nåväl, det blev två dyra lampbollar istället men jag är fortfarande på jakt efter en slinga till senare tillfälle.
Så om du har tid får du gärna visa vad du menar Blöjräsern :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick