Vart hittar man tjejer?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Sambons SV650 ;)
Barnkalas är ett tips... det var på ett sånt jag plockade med mig Fnutten :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Cyberdog skrev:
Saken e den att det kommer nog inga tjejer o ringer på dörren på huset o säger att dom vill vara med mig resten av sitt liv direkt :)

Rätt som det är står hon där som en ängel sänt från ovan.... det gäller bara att se när................... :7peta

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Här har man gått på campus säkert en termin och spanat på en tjej som har samma stil som en själv, hon har charm, egen stil och vad jag fann idag, humor och trevligt sinne. GAAAAAH, jag var ännu mer såld än tidigare, snackade som fan, polarna gratulerade mig efter att jag överhuvudtaget fått snacka med henne, hon gick med en kompis som jag har "kompisraggat" på tidigare, när dom gick upp för en trappa så sa jag ngt djurartat ljud(typ homerdreggel-ljud) och dom vände fan på klacken, och vi snackade jättemkt osv, hela diskussionen slutade utomhus när damerna rökte, jag babblade på, ALLDELES FÖR MKT(gör jag alltid när jag träffar tjejer jag verkligen tycker om, jävla skit), dom gick sen.... KÖRT SOM FAN....än en gång ett offer för en mkt trevlig dam.... får man lov att tycka synd om sig själv???? :gråta :gråta

PS.kan ju hända att dom tyckte jag såg ut som ett stolpskott, men det undviker jag att tänka på DS. :3freak

Gabor

Guest
Josafan skrev:
Här har man gått på campus säkert en termin och spanat på en tjej som har samma stil som en själv, hon har charm, egen stil och vad jag fann idag, humor och trevligt sinne. GAAAAAH, jag var ännu mer såld än tidigare, snackade som fan, polarna gratulerade mig efter att jag överhuvudtaget fått snacka med henne, hon gick med en kompis som jag har "kompisraggat" på tidigare, när dom gick upp för en trappa så sa jag ngt djurartat ljud(typ homerdreggel-ljud) och dom vände fan på klacken, och vi snackade jättemkt osv, hela diskussionen slutade utomhus när damerna rökte, jag babblade på, ALLDELES FÖR MKT(gör jag alltid när jag träffar tjejer jag verkligen tycker om, jävla skit), dom gick sen.... KÖRT SOM FAN....än en gång ett offer för en mkt trevlig dam.... får man lov att tycka synd om sig själv???? :gråta :gråta

PS.kan ju hända att dom tyckte jag såg ut som ett stolpskott, men det undviker jag att tänka på DS. :3freak

Varför tror du att människan har en mun och två öron..????

-Lyssna dubbelt så mycket som du snackar...alltså ,
DU SNACKAR FÖR MYCKET....fråga först och lyssna sen på vad tjejer säger... :kocko

Last edited:

Gabor

Guest
Cyberdog skrev:
Nån som har nåt sista vettigt förslag?

Om du inte fattar vad vi säger. Kakan och jag har redan svarat flera gånger på frågan....vill du gå en kurs i hur man umgås med tjejer eller..??

Den kostar 500:- / timma fast pris inkl moms.
Jag har F-skatte bevis.

Last edited:

Gabor

Guest
Kakan skrev:
nu vågar jag inte :7peta alls på dej :rodnar för då :kiss du mej och jag får masssssa killbasiller på mej :rolleyes:

:kiss , du vet vad jag tycker om dig... :tummenupp
Du gör mig till en :cdevil som bara vill :kiss ,på dig.. :tungan

Till cyberdog: detta är enföraning om kursinnehållet.... :lol

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tungan gör du bara tills du träffat mej :lol
jaha ja nu är man kursmatrial också :rolleyes:

tassen skrev:
:kiss , du vet vad jag tycker om dig... :tummenupp
Du gör mig till en :cdevil som bara vill :kiss ,på dig.. :tungan

Till cyberdog: detta är enföraning om kursinnehållet.... :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...