Vet inte om nån har sagt det men...
www.lunarstorm.se (finns många fjårtisar där)
Nån som har nåt sista vettigt förslag?The-PatriX skrev:Vet inte om nån har sagt det men...
Cyberdog skrev:Nån som har nåt sista vettigt förslag?
Maverick_ou812 skrev:Sätt in en kontaktannons
Typ denna:
Sen krävde hon dig på 1000 spänna för att du inte hade löst bussbiljettstoffer skrev:Jag träffade en jättefin flicka på bussen idag, pratade hela resan!
Rigmor Mortis skrev:Sov sött å dröm gott
Cyberdog skrev:Saken e den att det kommer nog inga tjejer o ringer på dörren på huset o säger att dom vill vara med mig resten av sitt liv direkt
Jepp http://www.fru.nu/Cyberdog skrev:Nån som har nåt sista vettigt förslag?
tassen skrev:Om du försiktigt så vi bara
Josafan skrev:Här har man gått på campus säkert en termin och spanat på en tjej som har samma stil som en själv, hon har charm, egen stil och vad jag fann idag, humor och trevligt sinne. GAAAAAH, jag var ännu mer såld än tidigare, snackade som fan, polarna gratulerade mig efter att jag överhuvudtaget fått snacka med henne, hon gick med en kompis som jag har "kompisraggat" på tidigare, när dom gick upp för en trappa så sa jag ngt djurartat ljud(typ homerdreggel-ljud) och dom vände fan på klacken, och vi snackade jättemkt osv, hela diskussionen slutade utomhus när damerna rökte, jag babblade på, ALLDELES FÖR MKT(gör jag alltid när jag träffar tjejer jag verkligen tycker om, jävla skit), dom gick sen.... KÖRT SOM FAN....än en gång ett offer för en mkt trevlig dam.... får man lov att tycka synd om sig själv????
PS.kan ju hända att dom tyckte jag såg ut som ett stolpskott, men det undviker jag att tänka på DS.
Kakan skrev:nu vågar jag inte alls på dej för då du mej och jag får masssssa killbasiller på mej
Det sade min fru till mig och det funkade Tänkte direkt att hon hade koll på anatomiKjelle skrev:Själv brukar jag säga att jag är doktor.
Funkar inget vidare det heller.....
tassen skrev:, du vet vad jag tycker om dig...
Du gör mig till en som bara vill ,på dig..
Till cyberdog: detta är enföraning om kursinnehållet....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |