Fresa
Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Tror att jag föredrar äkta varaJosafan skrev:
Tror att jag föredrar äkta varaJosafan skrev:
Cyberdog skrev:Tror att jag föredrar äkta vara
Tåbbä skrev:Annars kan man "plantera" en atrapp modell bratwurst
Aha... Det är alltså tajt skinnställ som gäller... Så det är därför jag jag är kroniskt singel. Gammalt svettigt och skitigt Gore-Tex ställ som doftar avgaser och motorolja fungerar tydligen inte på brudarna... Eau-de-15W-50 har alltså ingen effekt på det motsatta könet...Tåbbä skrev:Ta hojkort! Köp grym hoj & tajt skinställ, knalla in på närmaste McDonalds eller statoilmack (eller något annat ställe med söta småflickor) , flasha med ditt tajta skinnställ o snusnäsduk och de kommer att falla som furor. inte för att det funkat för mig, men ändå
å fassen.. trodde bara de va Polly och han sweedo som träffats härMcB skrev:Du är inte ensam. Jag och snowwhite träffades på precis samma sätt, och nu har vi varit tillsammans i drygt 5 månader. Hon har precis rest iväg på en sedan länge planerad jordenrunt-resa, men snart är hon tillbaks hos mig...
TinaTjejen skrev:å fassen.. trodde bara de va Polly och han sweedo som träffats här
Fan vad kult med sporthojspar!
Miss_Orchidee skrev:Glömm inte klippa hål för kuken så den syns direkt....annars kanske det blir falsk marknadföring......
amullo skrev:Jag o polarna testade en teori i lördags.
Alla klädde upp sig i kostym och gick till BlueMoonBar på kungsgatan
Vi tog ett såkallat VIP bord och beställde in ett helrör och en flaska champange. Teorin var att om det står på bordet så kommer brudarna till oss.
Teorin fungerade utmärkt i praktiken.
Att vi sen sa att vi jobbade som spärrvakter på SL allihopa och att vi sparat i månader för att kunna göra detta gjorde det enkelt att kolla det genuina intresset hos damen.. Många kom på att de behövde gå på toa..
Rigmor Mortis skrev:Helt rätt, håll dom kort. Vill ju inte köpa grisen i säcken!
raceman_peps skrev:GULD!!! Satan va snyggt gjort!
Bevisar en massa om hur brudar funkar. (Särskilt i stockholm...)
Vi tog ett såkallat VIP bord och beställde in ett helrör och en flaska champange. Teorin var att om det står på bordet så kommer brudarna till oss.
Att vi sen sa att vi jobbade som spärrvakter på SL allihopa och att vi sparat i månader för att kunna göra detta gjorde det enkelt att kolla det genuina intresset hos damen.. Många kom på att de behövde gå på toa..
Rigmor Mortis skrev:Eller snarare på BlueMoon... Det finns faktiskt andra ställen!
Långa farbron skrev:Men tjejerna är likadan för det.
Varför är alltid så viktigt vad man jobbar med ???
Har också under åren som amullo gjort små tester.
Jag brukar utge mig för att var spårvangs kontrollant.Snacka om att man blir dumpad fort
Långa farbron skrev:Har också under åren som amullo gjort små tester.
Jag brukar utge mig för att var spårvangs kontrollant.Snacka om att man blir dumpad fort
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|