på rönnby är väl alla närmare graven??![]()
30 bast......... hoppas jag har några år kvar åtminstone.
Mestadels pensionärer, lite barnfamiljer och lilla jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
på rönnby är väl alla närmare graven??![]()
Har kanske fått tag på en hyres till att börja med istället för bostadsrätt. Hammarbacksvägen hur är det området? Bra eller anus? Är tänkt som övergångslägenhet tills vi hittar nåt vi vill köpa...![]()
Har kanske fått tag på en hyres till att börja med istället för bostadsrätt. Hammarbacksvägen hur är det området? Bra eller anus? Är tänkt som övergångslägenhet tills vi hittar nåt vi vill köpa...![]()
Där finns stans bästa pizzeria! Pulcinella heter den, vi åker tvärs över stan för att köpa pizza där. Kan annars rekommendera Västra Gideonsberg samt norra Bangatan. Bra föreningar med stabil ekonomi och låga hyror.
Ett annat tips för att hitta bra eller kanske peka ut anus, är att kolla VLT's Brott och olyckor. Det säger det mesta. Bäckby, Råby, Pettersberg och centrum står nog för 80 % av allt skräp som händer. Men jag tror att man kan trivas lite var stans ändå. Det gäller bara att hitta det goda i sina medmänniskor runt om kring och sen spinna loss på det!![]()
Bra pizzeria är ett stooooooooooooooort plus!Bara hålla tummarna för att vi får den nu då.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |