Advance4Stroke skrev:De få gånger man använder momentnyckel kan man lika gärna låna av nån... skulle man vara mer proffesionell och använda det oftare skulle man nog välja att lägga ut några hundringar på en bra, typ kamasa... finns på laitis, ca 800 för en vettig
Kan man kalibrera momentnyckel där?Gråben skrev:Jag tog med mig momentnyckeln på vuv / monteringen då jag jobbade där ( är på måleriet nu ) men iaf.. nere på monmteringen har dom ett ställe där dom reparerar muttersnurror och knäcknycklar... gick bara dit och frågade om jag fick prov knäcka en momentnyckel.
Nog går det, jag skulle kunna försöka hjälpa dig om du är i behov...RJ skrev:Kan man kalibrera momentnyckel där?
Skulle vara bra att få den kontrollerad, har bara en billig som är köpt på Classe O. Försöker att vara duktig och dra allting som har ett angivet moment med momentnyckeln.Hedestig skrev:Nog går det, jag skulle kunna försöka hjälpa dig om du är i behov...
Jag mötte föresten dig igår på väg hem, blev ju bra det där!Gråben skrev:Vet inte om man kan justera om det skulle behövas... kollade bara att den knäckte rätt moment, och det gjorde den...
men det skulle kanske gå att höra med folket som jobbar om dom har möjlighet att kalibrera om dom me..
RJ skrev:Jag mötte föresten dig igår på väg hem, blev ju bra det där!
MEN lyset var inte påslaget...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |