MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har varit på Lelles och provat ett par Dainese Torque stövlar i strl 45 som satt grymt bra. Tyvärr fanns dom bara i vitt och jag ska ha svarta, skulle troligen ta över en månad att få hem pga semestertider.
Jag och tjejen ska på hojsemester V.31 och då behöver jag ha ett par nya stövlar, mina nuvarande Alpinstars får jag tejpa ihop med silvertejp pga kassa kardborreband.
Så, vart kan man köpa Dainese? Antingen fysisk butik eller över nätet, vet vad jag ska ha så det spelar ingen roll...
Har letat men hittar ingen åf för Dainese nånstans, måste ju dessutom ha denna stövel på lager eftersom lev.tiden är så lång.
Någon som vet?
Jag och tjejen ska på hojsemester V.31 och då behöver jag ha ett par nya stövlar, mina nuvarande Alpinstars får jag tejpa ihop med silvertejp pga kassa kardborreband.
Så, vart kan man köpa Dainese? Antingen fysisk butik eller över nätet, vet vad jag ska ha så det spelar ingen roll...
Har letat men hittar ingen åf för Dainese nånstans, måste ju dessutom ha denna stövel på lager eftersom lev.tiden är så lång.
Någon som vet?