Jag har en HP Elitebook 8530 som batteriet suger duktigt på numera. Datorn har förvisso några år på nacken men med tanke på att den är fullsmetad med allt extra lull-lull som går att få så slår den mina andra nyare laptops på fingrarna ett par år till och då kan man ju gärna kosta på den ett nytt batteri.
Vart köper man det billigast? Ska man köpa original eller finns det bra kopior? Har hittat på sidor i Kina men priserna var för låga för att det ska vara värt att testa. I Sverige fanns det för runt 800:- men det tycker jag är för dyrt för en kopia.
Kan man köpa extra stort batteri då vikten inte är relevant då den bara används i hemmet till 99%. Är det flera celler man ska ha då?
Någon som kan rekommendera en bra säljare på Ebay eller liknande?
Vart köper man det billigast? Ska man köpa original eller finns det bra kopior? Har hittat på sidor i Kina men priserna var för låga för att det ska vara värt att testa. I Sverige fanns det för runt 800:- men det tycker jag är för dyrt för en kopia.
Kan man köpa extra stort batteri då vikten inte är relevant då den bara används i hemmet till 99%. Är det flera celler man ska ha då?
Någon som kan rekommendera en bra säljare på Ebay eller liknande?