Vart köra/fika?

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Om det av en händelse skulle ramla ner en grönklädd, vilsen stockholmska på en grön hoj, vart ska hon då ta vägen i sommar?

Naturligtvis kommer jag dyka upp på en o annan bana men nu tänkte jag mest på ev fina vägar att snurra runt på och något bra hojfik :tummenupp

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för många
häckeberga-söderslätt-österlen ja egentligt kan det inte gå galet bara hål dej på dom små vägarna HELA skåne är fint. testa sjöborakan på onsdagar. vikingabyn i löddeköping på tisdagar. smygehuk glass o fik. kopperhaten fik på åsen. lisas cafe i hurva. ja det kryler av ställe här nere i skåne

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
På Bialitt sitter man som en kung i en väldigt mysig trädgård. Våfflor med vispgrädde o sylt rekommenderas. Ligger vid Gryttinge längs 108an (nära Svalöv).

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Tack för tipsen....och skulle ni se mig irra runt på någon väg så är det bara o vinka!

Ses i sommar!

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Tack för tipsen....och skulle ni se mig irra runt på någon väg så är det bara o vinka!

Ses i sommar!

Annelie, du är alltid välkommen att ta en fika hos oss om du åker ner! :)
Finns fina vägar här i krokarna... :tummenupp

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-
om man tänker runt malmö så tycker jag du skall dra en tur genom bokskogen, otroligt vackert, speciellt på nätterna. men dagtid finns det ett fik där det är trevligt att ta en fika. dock bör du hålla igen, det är mycket djur där. Ta dig ut mot jägersro och bara följ den lilla vägen ut mot skabersjö.

Sedan tycker jag du skall dra vidare mot vällinge och ner till skanör-falsterbo.
ta ett dopp eller två..
känner du för en längre tur så har du kustvägar upp mot kullen i nordvästra skåne.. härliga småvägar till o från..

känner du för en långrunda så dra iväg till simrishamn via småvägarna och fortsätt sedan ner till sandhammaren och vidare tillbaks via ystad och kustvägen mot trelleborg och tja vart du nu än hade tänkt dig att bo..

lycka till

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...