ser ingen bild?
En till hornet med dessa kylarkåpor. Så dom måste finnas att köpa. Var även inne på den franska hemsidan jag hittade bilden på men jag hittade inte dessa kåpor där.
Testa den här sidan,kanske inte just den du letar efter men det finns mycket trevligt där i allafall.
www.tecno-bike.com[/QUOT Tack På den sidan fanns det mycket tufft. Hittade liknande kåpor där men dom verkar vara till nya hornet 1000 tyvär.
Hur går det med jakten på roliga delar?Testa den här sidan,kanske inte just den du letar efter men det finns mycket trevligt där i allafall.
www.tecno-bike.com[/QUOT Tack På den sidan fanns det mycket tufft. Hittade liknande kåpor där men dom verkar vara till nya hornet 1000 tyvär.
Hur går det med jakten på roliga delar?
Det går dåligt med färdigköpta delar. Så idag var jag på biltema och köpte glasfiberväv och polyester så jag kan gjuta egna grejor. Håller även på att leta magspoiler men hittar ingen som faller mig i smaken så det blir nog hemmabygge där med.
Ser fram i mot att se resultatet.Det går dåligt med färdigköpta delar. Så idag var jag på biltema och köpte glasfiberväv och polyester så jag kan gjuta egna grejor. Håller även på att leta magspoiler men hittar ingen som faller mig i smaken så det blir nog hemmabygge där med.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|