Vart ligger diverse motardåterförsäljare i gbg?

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
I och med att utbudet av nära och kära som kör motard ( har mckort över huvudtaget :( ) är riktigt riktigt lågt så undrar jag vart i gbg området finns lite olika återförsäljare. Skulle vilja ha möjligheten att ta mig en testrunda och ställa lite frågor. :rolleyes:
Har ingen riktig koll på vart butikerna ligger nu för tiden, har lite koll på yamaha-center då man varit där och inhandlat lite saker, men resterande har jag ingen som helst koll på. Hade varit gött med lite svar innan helgen då det sköna vädret börjar smyga sig ifrån sverige :gnissla

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
Kvidden skrev:
I och med att utbudet av nära och kära som kör motard ( har mckort över huvudtaget :( ) är riktigt riktigt lågt så undrar jag vart i gbg området finns lite olika återförsäljare. Skulle vilja ha möjligheten att ta mig en testrunda och ställa lite frågor. :rolleyes:
Har ingen riktig koll på vart butikerna ligger nu för tiden, har lite koll på yamaha-center då man varit där och inhandlat lite saker, men resterande har jag ingen som helst koll på. Hade varit gött med lite svar innan helgen då det sköna vädret börjar smyga sig ifrån sverige :gnissla

Mitt säkraste kort är superbike (www.superbike.se). Go å hjälpsam personal.

Coola Ola

Guest
Fastbike ligger i det gula huset mellan lederna vid stenaterminalen. Säljer husa och ktm om jag inte minns fel.

Määt

orange
Gick med
16 May 2004
Hoj
525 -04, CIG14E, JH110X, Ski-Doo Summit 800X 144" -04, Arctic Cat Thundercat 1000 -98 [såld]
Ska du köpa en hoj. Bemöda dig att åka till Falkenberg istället.
Delta MC ..... där kan man snacka om hjälpsam och kunnig personal!!

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
det är fastbike som gäller, han som driver stället är duktig och vet vad han sysslar med.

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Var förbi på superbike en sväng igår och några till ställen, dock inga maskiner för testkörning men fick svar på lite frågor och superbike skulle få in några maskiner inom loppet av 2 veckor. Åkte lite fel och velade runt lite mycket så fastbike missade jag :rolleyes: , men man tackar för alla tips. Känns lite jobbigt att åka ner till falkenberg för att köpa en hoj faktiskt :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år