Vart ska man fira midsommar?

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
Jag och en kompis är lite sugna på att åka till någon go camping o hinka bärs och titta på fina damer. Vilket ställe är bäst?

Vi funderar på Öland för tillfället men ett gäng kompisar ska till Tylösand. Var i Tylösand förra året och det var helt ok men det kanske finns något ställe som är bättre?
 

niklas_

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Ort
lägenhet
Hoj
blank
bjorasen skrev:
2247539 Jag och en kompis är lite sugna på att åka till någon go camping o hinka bärs och titta på fina damer. Vilket ställe är bäst?

Vi funderar på Öland för tillfället men ett gäng kompisar ska till Tylösand. Var i Tylösand förra året och det var helt ok men det kanske finns något ställe som är bättre?


Smögen :yoparty
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Tidigare år har jag och polarna varit på både öland och tylösand och måste säga att öland äger om man vill supa på en kamping!! sjukt drag på köpingsviks kamping!! :yoparty
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Det är Köpingsvik på öland som gäller på midsommar!

Har varit i Tylösand två år och det är skit jämfört med öland där jag nu också har varit två midsommar!

Ett extra plus förrutom festandet är att det nästan alltid är fint väder på öland!
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Öland midsommar , ja det är väll okej , men för en stackare som mig som är uppväxt i Kalmar och inte har så långt till den där jävla ön , så har man ju varit där ett par år , och ränna runt i borgholm är ju ingen hit , bättre isåfall att hitta
nån bra camping , i köpingsvik är det gött , sen traska nån km in till strand i borgholm frammåt kvällen , det är en bra ide , men själv så skippar jag öland helt i år , jag drar till polarn utanför kalmar och super lite och grillar.
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Är Båstad lika sunkit som Halmstad en midsommar? Trött på Öland.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
darth_igel skrev:
2247561 Leksand som vanligt... suck

Haha. Ja du. Ner i gropen med dig! Sist var jag där blev jag raketfull och lyckades tigga till mig en plats i en av de lokala raggarbilarna. Rätt kul faktiskt! Sen efterfest ute på Heden minsann!

Starstriker skrev:
2247891 Haha. Ja du. Ner i gropen med dig! Sist var jag där blev jag raketfull och lyckades tigga till mig en plats i en av de lokala raggarbilarna. Rätt kul faktiskt! Sen efterfest ute på Heden minsann!

För min del blir det INTE Leksand i år utan Stockholm. Det blir brakpicknick i Hagaparken för alla som vill, sen utgång på stan! Förra året blev det succé!
 

HbgQ

Guest
Hela Siljans området ( Vikarbyn, Rättvik, Tällberg, Leksand) är ett stort midsommarfirande.... :fyllisar
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top