Vart tog alla gamla mc profiler vägen???

subarumicke

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
tramp cyckel
Kommer i håg när man var 16 bast och åkte trimmad Yamaha RD-125 :rolleyes: 1987 och man åkte i väg till Mc- donken på sveavägen,efter en tid så begav sig,en större samling i väg till Kista rakan (Kymlingelänken) och det rejsades friskt, 1988-89?? så var det en kille med med en orange lackad,utan kåpor Suzuki gsx 1100 som moto-speed preppad, och han stekte många där,såg han även en gång på brostugan då hade han weelibar moterat, 1989 så hade jag själv en Yamaha FZR 1000 (org.. :rolleyes: ) pga.. man insåg sinna begränsningar och insåg att det fanns ballare killar som körde både fortare och brutalare, men det var tider då och många roliga storrys averkades på donken bla... så dela gärna med er lite sköna skrönor vem var ballast på gatan på slutet av 80- talet och under 90- talet och vad gör dom i dag

Tråden syfte är att bla... fördriva vintertiden :tummenupp

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Finns en tråd om just dedär tror de har blivit rätt mkt text i den vid dehär laget.. började söka efter den men ja blir ju fan nervklen på den satans sökfunktionen:näsblod tror den hette nått i stil me sveavägen, 80-talet, mcdonalds typ:va

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Med samma hoj, årsm, samt årtal körde jag också till Kistarakan ett par ggr, minns bara en svart FZR med Orange dekaler. En gång stog han på sidan och tog på sig handskarna när de som körde race drog iväg, han var ikapp efter ett tag. Turbo tror jag.

Mycket fjunmustacher har jag för mig.

dimax

dimax
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
suzuki x 6 st. turbo-lustgas mm
gammla katana tider

ja du de va då det :yoparty kommer du i håg make my day katanan :va den blåa som var e o de trimmad 80-90 talet :tummenupp . i dag kör man motsvarigheten till katana dvs. trimmad busa hälsningar dimax:tummenupp

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen