Vart tog RNMC mc-skrot vägen?

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Vet iaf att det var den bästa mek i GBG och kanske även i Sverige. Fasen vad trevliga och hjälpsamma de var.
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Det var Stans MC i Partille som köpte det sen köpte vi, alltså Spinnin Wheel det av Stan. jag har aldrig träffat Roland Nilsson men efter att ha tagit hand om lagret kan jag bara ge honom beröm, ordning och reda även om det är ett helt annat system än det vi har. Vi sparar i stort sett på alla delar men RN rensade nog mer och samlade på godbitarna vilket de nog var tvungna att göra då det var trångt i lokalen. De delar som kommer från RN finns på vår hemsida men det finns mer. Bara för att det inte finns på listan är det inte omöjligt att det finns ändå.
Hans fru ska visst vara extra trevlig och jag gissar att hon såg till att hålla ordning i lådorna.
 

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Ort
Söderköping
Hoj
Suzuki RG 125 F 1992
Det var Stans MC i Partille som köpte det sen köpte vi, alltså Spinnin Wheel det av Stan. jag har aldrig träffat Roland Nilsson men efter att ha tagit hand om lagret kan jag bara ge honom beröm, ordning och reda även om det är ett helt annat system än det vi har. Vi sparar i stort sett på alla delar men RN rensade nog mer och samlade på godbitarna vilket de nog var tvungna att göra då det var trångt i lokalen. De delar som kommer från RN finns på vår hemsida men det finns mer. Bara för att det inte finns på listan är det inte omöjligt att det finns ändå.
Hans fru ska visst vara extra trevlig och jag gissar att hon såg till att hålla ordning i lådorna.
Toppen då vet jag...
 

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Det var Stans MC i Partille som köpte det sen köpte vi, alltså Spinnin Wheel det av Stan. jag har aldrig träffat Roland Nilsson men efter att ha tagit hand om lagret kan jag bara ge honom beröm, ordning och reda även om det är ett helt annat system än det vi har. Vi sparar i stort sett på alla delar men RN rensade nog mer och samlade på godbitarna vilket de nog var tvungna att göra då det var trångt i lokalen. De delar som kommer från RN finns på vår hemsida men det finns mer. Bara för att det inte finns på listan är det inte omöjligt att det finns ändå.
Hans fru ska visst vara extra trevlig och jag gissar att hon såg till att hålla ordning i lådorna.
Ja allt skit hamnar hos dig ! Skrotnisse:hjarta
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top