Vart tog RNMC mc-skrot vägen?

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Vet iaf att det var den bästa mek i GBG och kanske även i Sverige. Fasen vad trevliga och hjälpsamma de var.

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Det var Stans MC i Partille som köpte det sen köpte vi, alltså Spinnin Wheel det av Stan. jag har aldrig träffat Roland Nilsson men efter att ha tagit hand om lagret kan jag bara ge honom beröm, ordning och reda även om det är ett helt annat system än det vi har. Vi sparar i stort sett på alla delar men RN rensade nog mer och samlade på godbitarna vilket de nog var tvungna att göra då det var trångt i lokalen. De delar som kommer från RN finns på vår hemsida men det finns mer. Bara för att det inte finns på listan är det inte omöjligt att det finns ändå.
Hans fru ska visst vara extra trevlig och jag gissar att hon såg till att hålla ordning i lådorna.

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Ingen
Det var Stans MC i Partille som köpte det sen köpte vi, alltså Spinnin Wheel det av Stan. jag har aldrig träffat Roland Nilsson men efter att ha tagit hand om lagret kan jag bara ge honom beröm, ordning och reda även om det är ett helt annat system än det vi har. Vi sparar i stort sett på alla delar men RN rensade nog mer och samlade på godbitarna vilket de nog var tvungna att göra då det var trångt i lokalen. De delar som kommer från RN finns på vår hemsida men det finns mer. Bara för att det inte finns på listan är det inte omöjligt att det finns ändå.
Hans fru ska visst vara extra trevlig och jag gissar att hon såg till att hålla ordning i lådorna.
Toppen då vet jag...

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Ja allt skit hamnar hos dig ! Skrotnisse:hjarta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...