Det var Marc Gené, Ferraris testförare, han klagade bittert på hur ojämn banan var och hur de fick höja bilen maximalt för att kunna köra överhuvudtaget. 1:03.84 körde han trots att det var kallt och inte med max downforce då.Webspy skrev:2507421När Shell lanserade V-power för något år sedan så körde dom ett par varv med en Ferrari F1-bil. Den hade några år på nacken och föraren hade aldrig kört på Mantorp....ever.... 1.02.något....
Helt sjukt snabbt!Neutral skrev:2507725Det var Marc Gené, Ferraris testförare, han klagade bittert på hur ojämn banan var och hur de fick höja bilen maximalt för att kunna köra överhuvudtaget. 1:03.84 körde han trots att det var kallt och inte med max downforce då.
Jag läste om det i efterhand annars hade jag stuckit ut och lyssnat, även från utsidan om de inte släppte in folk. Inget, absolut inget, låter lika glorious som en F1:a.sandstream skrev:2507747Helt sjukt snabbt!
Gissar att han skulle komma under minuten ganska fort om han fick vara där någon dag och nöta.
Att lyssna på en F1:a och en MotoGP-hoj (hinner nog inte med en 990) är något jag planerar att göra innan de lägger på locketNeutral skrev:2508122Jag läste om det i efterhand annars hade jag stuckit ut och lyssnat, även från utsidan om de inte släppte in folk. Inget, absolut inget, låter lika glorious som en F1:a.
TV:n får inte alls fram ljudet rätt så det är verkligen något jag rekommenderar. Dock är MotoGP inte i närheten av F1 faktiskt. Jag hade nöjet att lyssna på 500 och 990 samtidigt på Sachsenring 2002, det var härligt.sandstream skrev:2511999Att lyssna på en F1:a och en MotoGP-hoj (hinner nog inte med en 990) är något jag planerar att göra innan de lägger på locket
Neutral skrev:2508122Jag läste om det i efterhand annars hade jag stuckit ut och lyssnat, även från utsidan om de inte släppte in folk. Inget, absolut inget, låter lika glorious som en F1:a.
Jag har många fina sommarminnen från Köpenhamn med Tivolit, Ströget och den goda ölen. Nu fick jag en anledning till att åka dit igen.Kris955 skrev:2512350Avvakta programmet för 2007 och ta en liten tur till Köpenhamn, njut solen, dansk øl och kanske några F1 bilar. Tråkigare kan man ha det.
Har du tid så återkom gärna med en egen tråd i ämnet, vore kul att se bilarnaKris955 skrev:Avvakta programmet för 2007 och ta en liten tur till Köpenhamn, njut solen, dansk øl och kanske några F1 bilar. Tråkigare kan man ha det.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|