Är det denna: http://www.kjell.com/sortiment/tele...allare/cykelhallare-iphone-3g-3gs-4-4s-p92226
Dock så är inte vattenavvisande (vet inte ens om vattensäker är en klassning) samma sak som vattentät, men onekligen intressant
äntligen kan jag smsa på hojen...
Jag var till Kjell o Co idag och tänkte köpa den här efter att ha läst den här tråden...
Fruntimmret i butiken (som tyvärr inte var blond) kom ut med en hållare för bil med teleskoparm och som absolut inte var vattentät, detta efter att vi tillsammans kollade på datorn och tog fram vad jag ville ha.
Då går hon ut i butiken och pekar på ytterligare en pinal och säger att DÄR, där är den och det är den sista... jag pekar och säger jovisst, men den är för 3G/3GS och inte för 4/4S.
Då säger hon att de var slut lika bestämt som om påven sa att katolska präster inte våldför sig på barn.
Gör ett nytt försök i en annan butik imorrn, vore nice att ha den där för att köra Harrys Laptimer i nämligen.
Det är samma för 3G/s och 4/s. Det är är två olika "former" som man placerar i skalet som gör att de passar toppen
Jag har haft denna på hojen ett tag nu och tycker den funkar klockrent, rejält byggd och i princip vattentät (men man bör nog undvika ösregn).
Nån som har någon bra idé på hur man kan få pekskärmen att funka med handskarna på? Har sett nån som sydde in koppartråd i handskens pekfinger men det borde väl finnas något enklare och smartare sätt?
Vad har du gjort för hemma meck? Finns det någon bild på "fästet"? Snyggt!det går min sitter på en R1:a man får hemmameka lite dock =) View attachment 363070
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|