Navigation och spotify!
Vad är det som är så viktigt att telefonen MÅSTE vara i blickfånget hela tiden
Såg ju nästan likadan ut som denna.
http://www.clasohlson.com/se/Skal-för-iPhone-4-4S,-Griffin-Survivor/Pr384656000
Jag testade skalet lite idag genom att fylla handfatet och hålla det under vattenytan en stund. Det höll helt tätt under den tiden så ett hyffsat regnväder är nog inga problem.
Du har helt rätt. Jag la det för att torka efteråt och när jag undersökte det efter några timmar upptäckte jag att det mycket riktigt fanns vatten i det. Precis som du säger så kommer det in vid låsmekanismen. Det hade lagt sig mellan skalet och gummidelen men aldrig tagit sig vidare in genom kamerahålet. Till slut kommer det ju dock att göra det.Mitt läckte ju ordentligt både under vatten och av en lätt dusch på fel ställe.
Hade du något i för att simulera telefonen eller höll du skalet helt plant under ytan?
Annars skulle jag säga att det är helt omöjligt att skalet håller tätt eftersom låsmekanismen släpper in vatten mellan baksidan av skalet och insatsen vilket gör att det rinner in genom hålet för kameran.
Du har helt rätt. Jag la det för att torka efteråt och när jag undersökte det efter några timmar upptäckte jag att det mycket riktigt fanns vatten i det. Precis som du säger så kommer det in vid låsmekanismen. Det hade lagt sig mellan skalet och gummidelen men aldrig tagit sig vidare in genom kamerahålet. Till slut kommer det ju dock att göra det.
Jag har en sån på min mountainbike. Själva skjutfästet för skalet sitter inte speciellt bra när man stökar i skogen - Så jag limmade fast detta med epoxi. För att ta av skalet använder man istället klickfunktionen på den roterbara plattan.
När kommer första hojtillverkaren där man kan integrera en iPhone eller iPad? Tänk istället för hastighetsmätaren klickar man i sin iPhone eller iPad.
Fick ihop det ganska bra ändå till slut. Fixade ett eget stag. Har bara en fundering, hur den kommer att hålla sig fast under färd. Tycker att det är ganska lätt att flytta den åt sidan o ta loss hållaren. Under färd med lite vibrationer så kanske finns det risk att den lossnar eller? Kanske den ska klickas fast och jag fått ett trasigt ex?View attachment 363627View attachment 363628
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|