Palmas
Ny medlem
Med en anmäld och tre intresserade får jag tyvärr meddela att det blir inte någon körning i helgen. Det var väl för många som var med igår och idag.
Med en anmäld och tre intresserade får jag tyvärr meddela att det blir inte någon körning i helgen. Det var väl för många som var med igår och idag.
Jag tog en del bilder på Mittsverige idag! En riktig gulddag måste jag säga! Bilderna ligger på min blogg --> http://www.dablogg.se/?page_id=204#
Sent svar men jag började nytt jobb i måndags och har inte hunnit fokusera på detta. Själv är jag nog upptagen till helgen och hinner inte vara med och köra. Tyvärr.Ja det tror jag också. Många i järngänget var där och körde. Vi pratade om att köra nästa helg istället om det blir väder och vi får ihop folk. Vad tror du om det??? Kan du då? Byta i så fall datum på listan och sätt upp mig som intresserad
Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.
Jag är med (lördag eller söndag,gärna bägge...). ohotad.
Som vanligt hade du rätt Micke, men vi gör ett nytt försök....Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.
Härligt Micke, man kan alltid ändra sigKanske lördag då, hade ju tänkt stänga säsongen. Men det går ju att ändra sig.
Härligt!!! Det finns intresse för körning. Då provar vi med lista ...
Bankörning Lördag 25/9 alt Söndag 26/9.
Totalt pris för hyra någon av dessa dagar är 14 000,- vid 20 anmälda ger det en kost på 700,-/pers. Det är ingen sistaminuten rabatt. Vädret för dessa dagar ser ok ut.
Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte någon av dessa dagar om det blir dyrare än 700,-/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.
När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.
1. KennethN Lördag eller Söndag
2. ThomasS Lördag och Söndag
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.