Veckans bankörning

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Med en anmäld och tre intresserade får jag tyvärr meddela att det blir inte någon körning i helgen. Det var väl för många som var med igår och idag.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Med en anmäld och tre intresserade får jag tyvärr meddela att det blir inte någon körning i helgen. Det var väl för många som var med igår och idag.

Ja det tror jag också. Många i järngänget var där och körde. Vi pratade om att köra nästa helg istället om det blir väder och vi får ihop folk. Vad tror du om det??? Kan du då? Byta i så fall datum på listan och sätt upp mig som intresserad :tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Fina bilder, tack för att du fotade. Hoppas det blir en repa till hör efter med alla.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.:)

Who Dare Wins

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
R1-08 Såld R1-02 Såld R1-98 (stulen)
Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.

Jag är med (lördag eller söndag,gärna bägge...:banana). ohotad.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Ja det tror jag också. Många i järngänget var där och körde. Vi pratade om att köra nästa helg istället om det blir väder och vi får ihop folk. Vad tror du om det??? Kan du då? Byta i så fall datum på listan och sätt upp mig som intresserad :tummenupp
Sent svar men jag började nytt jobb i måndags och har inte hunnit fokusera på detta. Själv är jag nog upptagen till helgen och hinner inte vara med och köra. Tyvärr.

Kollade dock vädret och det verkar bli ok på lördag. Det får dock bli någon annan som sätter upp listan som känner att de kan vara med och köra.

Kollade bokningsläget och det är ledigt hela helgen, det är någon som har hyrt på fredag dag för körning av både bilar och mc.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.

Jag är med (lördag eller söndag,gärna bägge...:banana). ohotad.

ja du har ju fattat hur kul det kan vara med ban-åkning, inte mycket du missat hittills i sommar.:klappar

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Lördag i så fall, sjukt svårt att få fram 20 intressenter (utan hot). Men jag har haft fel förut, kabla ut till alla.:)
Som vanligt hade du rätt Micke, men vi gör ett nytt försök....
Vilka är intresserade att köra nu till helgen som kommer 25:e 26:e. (Ser ut att bli fint väder enl. prognos just nu) Jag kan köra en av dagarna Lör el. Sön, för det är hemmamässan som gäller. http://www.hemmamassan.se den andra dagen.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag är på - lördag eller söndag! Vet att Johan också är grymt sugen, så han är troligen på också.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Kanske lördag då, hade ju tänkt stänga säsongen. Men det går ju att ändra sig.:)

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Söndag funkar bäst för mig då jag har avtalat familjeaktiviteter på lördag. Går kanske att förhandla om men förmodligen inte.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Härligt!!! Det finns intresse för körning. Då provar vi med lista ...

Bankörning Lördag 25/9 alt Söndag 26/9.

Totalt pris för hyra någon av dessa dagar är 14 000,- vid 20 anmälda ger det en kost på 700,-/pers. Det är ingen sistaminuten rabatt. Vädret för dessa dagar ser ok ut.

Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte någon av dessa dagar om det blir dyrare än 700,-/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. KennethN Lördag eller Söndag
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Intresselista
Int1.
Int2.
Int3.
Int4.
Int5.
Int6.
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.

Kanske lördag då, hade ju tänkt stänga säsongen. Men det går ju att ändra sig.:)
Härligt Micke, man kan alltid ändra sig :)

Last edited:

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Härligt!!! Det finns intresse för körning. Då provar vi med lista ...

Bankörning Lördag 25/9 alt Söndag 26/9.

Totalt pris för hyra någon av dessa dagar är 14 000,- vid 20 anmälda ger det en kost på 700,-/pers. Det är ingen sistaminuten rabatt. Vädret för dessa dagar ser ok ut.

Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte någon av dessa dagar om det blir dyrare än 700,-/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. KennethN Lördag eller Söndag
2. ThomasS Lördag och Söndag
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Intresselista
Int1.
Int2.
Int3.
Int4.
Int5.
Int6.
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.

Härligt Micke, man kan alltid ändra sig :)

Riktigt kul om det blir en dag till.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...