Veckans bankörning

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Helt rätt,:D Visst är de konstigt att först får jag springa,sen får du springa 2ggn:) fast vi inte kör Aprilia:lol

Ja, verkligen! Min skrutt med osynkade förgasare från h-vetet startade av egen maskin åtmistone :Bugar Filmen gav lärdom om vilket märke man ska undvika (och att man inte behöver vara snygg på måndagar) :tungan

John McGuinness

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2010
Hoj
Hojar
Ja, verkligen! Min skrutt med osynkade förgasare från h-vetet startade av egen maskin åtmistone :Bugar Filmen gav lärdom om vilket märke man ska undvika (och att man inte behöver vara snygg på måndagar) :tungan

Hahaha:) Ja min startade ju hela tiden oxå:tummenupp å så behöll ja hjälmen på,man kan ju ramla å göra sig illa,ska man springstarta åt polarn,så är de bara dra på skinstället å hjälm:D

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Hahaha:) Ja min startade ju hela tiden oxå:tummenupp å så behöll ja hjälmen på,man kan ju ramla å göra sig illa,ska man springstarta åt polarn,så är de bara dra på skinstället å hjälm:D

Det är en bra början att få igång dem :) Oh, den var smart! :tummenupp
Nybörjarmisstag av mig att inte ha hjälmen på! En annan gång ska jag se till att ha det - då slipper man blåsten i håret och med ett tonat visir slipper man solen i ögonen samt risken att synas på det viset på Internet :tungan

John McGuinness

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2010
Hoj
Hojar
Det är en bra början att få igång dem :) Oh, den var smart! :tummenupp
Nybörjarmisstag av mig att inte ha hjälmen på! En annan gång ska jag se till att ha det - då slipper man blåsten i håret och med ett tonat visir slipper man solen i ögonen samt risken att synas på det viset på Internet :tungan

haha,nästa gång tar jag av mej hjälmen jag me:) klart man ska synas:tummenupp

Tjenare Matte!

Den aprilian ringde jag på för ett par månader sedan, jag skulle ha köpt den så man får lite extra konditionsträning.

Tjena Tomas:) Ja de e tur man kör R1a,jag gillar inte att springa!:)

Last edited:

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Här är en bild på dig från 2009.
Blev det en pojke eller en flicka?

Bifogat

• DSC00074.jpg
    DSC00074.jpg
    224 KB · Visningar: 74
Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015

Jag citerar danke.. Alltid intresserad av bankörning :)

Däremot kan jag ha lite svårt att haka på nästa vecka då jag också är nere på Mantorp och kör bana i början på veckan. ( Men ni som har koll vet ju redan detta ).

Försöker också komma lös till Banåkning.nu körningen Mån-Tis 9-10 Maj på Mittsverigebanan, så ses vi inte nästa vecka kanske vi ses veckan därpå.

Allt som händer kring N-TRADE RACING och vad jag hittar på kan man givetvis följa på min hemsida :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras