Ja visst Å om de inte skulle räcka,så kan man ju alltid springstarta en Aprilia
Jag tror alla apriliaägare bör skaffa nytt batteri eller undvika att ha kameran på om de vill få igång dem vid senare tillfälle
Helt rätt, Visst är de konstigt att först får jag springa,sen får du springa 2ggn fast vi inte kör Aprilia
Ja, verkligen! Min skrutt med osynkade förgasare från h-vetet startade av egen maskin åtmistone Filmen gav lärdom om vilket märke man ska undvika (och att man inte behöver vara snygg på måndagar)
Ja fy faan va det var roligt med Aprilia starten kontra R1:anJa visst Å om de inte skulle räcka,så kan man ju alltid springstarta en Aprilia
Hahaha Ja min startade ju hela tiden oxå å så behöll ja hjälmen på,man kan ju ramla å göra sig illa,ska man springstarta åt polarn,så är de bara dra på skinstället å hjälm
Det är en bra början att få igång dem Oh, den var smart!
Nybörjarmisstag av mig att inte ha hjälmen på! En annan gång ska jag se till att ha det - då slipper man blåsten i håret och med ett tonat visir slipper man solen i ögonen samt risken att synas på det viset på Internet
Tjenare Matte!
Den aprilian ringde jag på för ett par månader sedan, jag skulle ha köpt den så man får lite extra konditionsträning.
Tjenare Matte!
Den aprilian ringde jag på för ett par månader sedan, jag skulle ha köpt den så man får lite extra konditionsträning.
Tjenare Matte!
nästa vecka skulle jag kunna ha tid att dra ihop nått. runt den 4:e nån gång.
Alltid...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |