RJ
God & glad kexchoklad!
Banan är upplåst från kl.17 och vi börjar köra kl.18 MEN kl.22 måste vi ha lämnat området men det brukar ju inte vara några problem.
Härlig fredagsmys!! Jag såg fotografer lite här o där hoppas ni lägger ut lite idolbilder
Tack för påminnelse! Blev en dag på banan!!Banåkning.nu har körning måndag-tisdag som kommer nu. Fråga om man kan betala för 1 dag, gick bra för mig senast dom ordnade körning.
Jag är sugen på att köra nästa vecka.
Finns fler
Jag lägger upp en intresse lista för nästa vecka och hoppas att det finns några intresserade ( tycker att intresset har varit lågt i år), Jag har aldrig hyrt banan själv och hoppas därför att någon mer rutinerad åkare kan kontakta banuthyraren om intresset blir tillräckligt stort. Onsdagar är som vanligt uthyrt till Onsdagsbus och den dag som ser bäst ut just nu verkar vara Tisdagkväll.
Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte om det blir dyrare än 400kr/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.
Körningarna avses kvällstid 18-22 om ej annat anges.
När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.
1. Who Dare Wins (Tisdag,Torsdag och Fredagkväll)
2.ThomasS (tisdag,torsdag,fredag)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Intresselista
Int1.
Int2.
Int3.
Int4.
Int5.
Int6.
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.
Försök ta med er kompisar och liknande.[/QUOTE
Jag bokar banan om vi är 10 säkra vid lunch dagen innan körningen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|