illoco
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Jun 2015
- Hoj
- TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
vad fick du för anmärkning ?
SH inlett nötskal.. Ämne: Veckans Tips.... resultat: Ett par påhopp samt ingående diskutioner om vad som är bra eller anus
Känner på mej att vintern kommer gå fort nu när jag börjat ”umgås” med er
SH inlett nötskal.. Ämne: Veckans Tips.... resultat: Ett par påhopp samt ingående diskutioner om vad som är bra eller anus
Känner på mej att vintern kommer gå fort nu när jag börjat ”umgås” med er
Det där gäller bara ställen som har ont om landsbygd, inte får vi landsbygdsrika några erbjudanden från den enda stationen vi har.
Det var bättre förr, då förolämpade vi varandra från oktober och framåt och ingen lipade över det. Det var helt enkelt logiskt att vara otrevlig när man inte kunde köra...
Men som kompensation får ni istället köra snöskoter och köra mc dygnet runt på sommaren
vad fick du för anmärkning ?
Det var bättre förr, då förolämpade vi varandra från oktober och framåt och ingen lipade över det. Det var helt enkelt logiskt att vara otrevlig när man inte kunde köra...
Hah! Bäst är det framåt våren innan säsongen kör igång, då är ångesten värst härinne.
Tur att man kan köpa sig igenom en besiktning sen det blev privatiserat utan att ens åka dit med rätt kontakter, lite dyrare och man slipper höra nåt dravel om reflex eller nåt annat ovidkommande medans de missar något trafikfarligt som man redan vet..
"If you know the rules, you're allowed to break them."Detta låter som rent vansinne! Utsätta sej själv och andra för fara för att ”de missar något trafikfarligt SOM MAN REDAN VET”?!
Jag har helt gått förbi hela besiktningsproblemet med att köpa ny hoj så fort det är dax att besiktiga! Funkar kanon!
"If you know the rules, you're allowed to break them."
Är inte så säker på att jag håller med här . Handlar de bara om dej så absolut gör va du vill. Men att ge sej ut med något som är trafikfarligt och utsätta andra för den risken tycker jag r hjärndött rent ut sagt.. alla är vi olika
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|