instämmer, han körde som en furie... varför bromsa sig förbi en åt gången, när man kan ta flera? Mycket imponerande!J.Andersson skrev:2502503grymt imponerad av papunen! samt mike
instämmer, han körde som en furie... varför bromsa sig förbi en åt gången, när man kan ta flera? Mycket imponerande!J.Andersson skrev:2502503grymt imponerad av papunen! samt mike
G:ssons fjolårshoj som enligt Borgh själv går mycket bättre i standardskick än hans supersport.oscar skrev:2502408Vad kör Borgh för knarr? Hans egen är väl en ex Cralle SuperSport?
Peter fick problem med växelföraren och Jimpa med gashandtaget#47 ss600 skrev:2502991Vad hände med fam.linden...
Peters växelpedal pajade, precis samma anledning som gjorde att Papunen fick starta från depån...och de delar tält. Sonens gashandtag lossnade, dessutom slirade kopplingen.#47 ss600 skrev:2502991Vad hände med fam.linden...
Massor med sponsorbiljetter icke att förglömma.sunkan skrev:2504469bra kört boys de va kul som fan att se....
Tänkte lite på varför de va så in i helvete mycket publik.
Kom fram till att sveriges befolkning bara är intresserade av STCC.
Efter stcc så försvann i princip alla.
sunkan skrev:2504469bra kört boys de va kul som fan att se....
Tänkte lite på varför de va så in i helvete mycket publik.
Kom fram till att sveriges befolkning bara är intresserade av STCC.
Efter stcc så försvann i princip alla.
Nej, det avhjälpte han ju utanför bajamajanAlx skrev:2504493Förutom jag och Kobbe som bara var där och såg hojarna och sen åkte hem igen! Stödhjulsracing är inte kul!
Riktigt kul hojrace fö! Backlund såg lite sliten ut efteråt, men han va ju inte kissnödig i alla fall!
Don Quixote skrev:2504501En liten kort rapport då. Fastnade lite bakom Jim Funken och olyckligtvis befann sig ärkerivalen Jorpes framför honom. Jagade hårt några varv, lyckades ta mig om och tog upp jakten på Jorpes. Två kurvor senare slänger sig karln i gruset. Blev ordentligt besviken då jag visste att snacket "jag var ju före dig när jag ramlade iaf". Och mycket riktigt, sånt dumt prat hördes hela eftermiddagen
ning dit och hem... Many thank...
Don Quixote skrev:2504501En liten kort rapport då. Fastnade lite bakom Jim Funken och olyckligtvis befann sig ärkerivalen Jorpes framför honom. Jagade hårt några varv, lyckades ta mig om och tog upp jakten på Jorpes. Två kurvor senare slänger sig karln i gruset. Blev ordentligt besviken då jag visste att snacket "jag var ju före dig när jag ramlade iaf". Och mycket riktigt, sånt dumt prat hördes hela eftermiddagen
Jag måste ha jordens sämsta utgång på bakrakan för Jim gasade förbi eller ifrån mig varje varv. Stog still igenom chikanen, missade växlar och dummade mig. Var snabbare i andra partier men kom inte riktigt om. Ut på sista varvet och fortfarande efter Jim. Inte en chans att bromsa om efter bakrakan och inser att sista chansen är sista vänstern innan mål. Detta vet Jim också och han satt enligt egen utsago och funderade på hur han skulle lösa detta.
Genom sista högern (där man inte har nått fäste alls), slår jag på hårt och spinner runt på yttern om Jim. Bromsar om, blockerar ordentligt och gasar så jag håller på att vrida sönder rullen mot stoppet nerför målrakan. Hör Jims hoj aldeles bakom mig men lyckas passera mål sju hundradelar före. Moahaha
Ett jäkligt kul rejs även om jag körde nästan en sekund långsammare än förra året. Första gången nånsin jag inte sätter personbästa under en tävlingshelg så nu är sviten bruten
Tack till Jim för en bra fight och bu till Jorpes för att han kastade sig. Dock en stjärna till densamme för att han släpade på hela min packning dit och hem... Many thank...
jorpes skrev:2507107För att klargöra det hela så skall tilläggas att Don Qvar på betryggande avstånd bakåt och enligt "oberoende publik" ökade avståndet. I DonQs våta drömma körde han om...
Men måste ju passa på att gratulera till en bra placering i alla fall DonQ...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|