Strider skrev:2220064Kan de va nåt o se? Ni kastade ju er bara, nästan hela bunten...
Mrlind skrev:2220589Nu tycker jag faktiskt att det var bättre, kunde ju fått med min krasch
sen så filma dom ambulanserna och funkisarna när dom rullade bort hojarna, inte så roligt att titta på kanske. Visade lite mer denna gång också...
magnus_moss skrev:2220871Jag då????? Var jag med???
boba fett skrev:2221475Varför inte ha en kommentator som är lite insatt i roadracing och påläst!! Han kunde inte ens namnet på Micke Nilsson utan kalla honom för Micke Nyberg!!!!
Bennybåge skrev:2221232Jepp, det var du! Din vurpa alltså
Mr K skrev:2222227Kommer snart på en bittorrent sajt nära dig
På tal om tv. Jag har varit i Magaluf i två veckor, och på enda svenska kanalen SVT Europa så får jag se dig MR.K!!!Mr K skrev:2222227Kommer snart på en bittorrent sajt nära dig
Mr K skrev:2222227Kommer snart på en bittorrent sajt nära dig
Muhahahahahahaha .... fan va ballt. Jag e mediahora deluxe.Firefly skrev:2223238På tal om tv. Jag har varit i Magaluf i två veckor, och på enda svenska kanalen SVT Europa så får jag se dig MR.K!!!
Nåt repotage om trafiksäkerhet eller nåt. jag vet inte, jag var lite på lyset just då...
Mr K skrev:2223598testa och tanka hem den här...... http://www.torrentbox.com/torrents-details.php?id=48545&uploaded=1
Vänta ett tag och se ifall den kommer igång. I början kommer det gå långsamt.
Tacka Json!
Swedie skrev:2223656Mr K's torrents funkar aldrig.
Någon annan som kan FTPa?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |