Jalle
Medlem
Det är ju dags för premiär nu på söndag och man kunde för en tid sedan läsa att TV4 redan på måndagen skulle sända från tävlingen men det var väl ENDAST TV4+ om jag fattat rätt.
Kommer någonting överhuvudtaget att sändas i "vanliga" TV4?
När man tittar på tv4.se kan man läsa följande:
..............................................
"Även den motorsportintresserade kommer få sitt lystmäte i TV4 plus i sommar. I programmet Mera Motor - Racing kommer vi få följa samtliga deltävlingar i kungaklassen i svensk motorsport, STCC. Vi följer också dess europeiska motsvarighet ETCC där sveriges främsta standardbilsförare Rickard Rydell och Jan ”Flash” Nilsson tävlar. Svenska mästerskapet i roadracing, elitserien i speedway och standardklassen S60 Challenge kommer också visas under säsongen."
................................................
Svenska mästerkapen i roadracing?????
De måste väl mena Veidec Trophy (blandar ihop som vanligt), för inte ska väl SM få sändningstid i riksnätet?
Någon som kan ge lite info om sändningstider i TV+ samt TV4?
OBS! Sänds ingenting i TV4 inom den nämaste tiden åligger det varje medborgare med MC och tillgång till TV4+ att spela in och lägga ut på forumet. Eftersom jag inte har TV4+..........
Kommer någonting överhuvudtaget att sändas i "vanliga" TV4?
När man tittar på tv4.se kan man läsa följande:
..............................................
"Även den motorsportintresserade kommer få sitt lystmäte i TV4 plus i sommar. I programmet Mera Motor - Racing kommer vi få följa samtliga deltävlingar i kungaklassen i svensk motorsport, STCC. Vi följer också dess europeiska motsvarighet ETCC där sveriges främsta standardbilsförare Rickard Rydell och Jan ”Flash” Nilsson tävlar. Svenska mästerskapet i roadracing, elitserien i speedway och standardklassen S60 Challenge kommer också visas under säsongen."
................................................
Svenska mästerkapen i roadracing?????
De måste väl mena Veidec Trophy (blandar ihop som vanligt), för inte ska väl SM få sändningstid i riksnätet?
Någon som kan ge lite info om sändningstider i TV+ samt TV4?
OBS! Sänds ingenting i TV4 inom den nämaste tiden åligger det varje medborgare med MC och tillgång till TV4+ att spela in och lägga ut på forumet. Eftersom jag inte har TV4+..........